czwartek, 5 listopada 2015

Malwina


Od długiego czasu bardzo chciałam zrobić tego typu sesję, topless/akt, chyba każdy fotograf chce spróbować tego tematu, do tej pory było mi to dane tylko raz i to bardzo dawno temu. Mimo to, szłam na tę sesję całkowicie wyluzowana z poukładanym planem w głowie. Choć czasami mam tak, ze nie wiem do końca np gdzie zabiorę swoją modelkę czy tez jakie stylizacje zrobimy, to potem jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki działam automatycznie tak, jakbym planowała wszystko od dawna i z najdrobniejszymi szczegółami. Worek ciuchów, dobra znajomość terenu i do przodu! Choć tutaj akurat worek ciuchów był praktycznie zbędny.. :P A tereny znałam doskonale, bo tak się złożyło, że Malwina od niedawna mieszka pod Grodziskiem Mazowieckiem, zupełnie tak jak ja. Bardzo się ucieszyłam z tego powodu, zdecydowanie wolę działać tutaj, niż dojeżdżać do Warszawy. Zrobiłyśmy zdjęcia topless w opuszczonej willi pod Grodziskiem Mazowieckim, krótką serię bielizny oraz akty na łące w delikatnej halce, którą kupiłam za grosze przez olx. Uwielbiam takie delikatne, romantyczne, a jednocześnie kobiece halki, sukieneczki itp. Cudownie komponowała się w pięknym zachodzącym słoneczku! To zdecydowanie moje ukochane klimaty :) Zawsze chciałam, by moje portfolio składało się ze zdjęć tanecznych oraz z kobiecych, eterycznych i romantycznych portretów. W końcu mi się udaje uzyskiwać wymarzone kadry! Dzięki takim ludziom jak Malwina, która w aktach ma niesamowite doświadczenie, pozuje od długiego czasu i praktycznie tylko w tej dziedzinie, w której jak mówi, czuje się najlepiej i to zdecydowanie widać! Żadnego skrępowania, pełna swoboda przed obiektywem. Była mi potrzebna taka, pewna siebie, osoba. Bardzo bym chciała częściej robić tego typu zdjęcia, topless/bielizna/nagość zakryta, pięknie to wygląda, uwielbiam sensualne klimaty! Najlepiej się w nich czuję :)
Pełna nadziei.. zostawiam Was z sesją z Malwiną :)
Jako, że są tutaj "treści dla dorosłych" (jak to nazywa blogspot), dodałam przycisk na blogu z weryfikacją wieku czytelników. Tylko na jakiś czas!



















Model: Malwina Włodarczyk
Photo: Katarzyna Banaszek

23 komentarze:

  1. brawo Kasia! kolejne nowe cudeńka spod Twojej ręki - mimo, że nie taneczne to równie cudowne! buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama bym chciała mieć tak cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. każde zdjęcie jest na swój sposób cudowne, ale chyba ostatnie skradło moje serce!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra robota! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ożesz, ale foty piękne! Te ciepłe kolory, dobra pora dnia. Dużo obróbki na kompie było?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje, a obrobki tyle co zawsze praktycznie :)

      Usuń
  6. To światło! Bajka :) Ujęcia bardzo klimatyczne, cuda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne zdjęcia! <3
    Potrafią skraść serce :)
    Mam pytanie na które mam nadzieję mi odpowiesz: ile czasu zajmuje ci obróbka jednego zdjęcia?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziekuje :) Wiesz co, nigdy nie zwracałam na to uwagi, zależy jakie zdjęcie :P Ale pewnie koło 15-30 minut.

      Usuń
  8. cycki jak cycki nie ma szalu

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! Najlepszy kadr, po prostu niesamowity to 6. !!!
    Gratuluję ! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne! Nie są wyuzdane a wręcz przeciwnie, strasznie delikatne i klimatyczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne sensualne kadry :)
    I wielkie brawa dla Malwiny, ja chyba nie odważyłabym się na topless czy akty, to zupełnie nie mój klimat.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, od strony technicznej nie ma się do czego przyczepić, od strony artystycznej także, pewna siebie modelka, nie wstydząca się ciała, wyszło delikatnie, zmysłowo, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń