poniedziałek, 7 marca 2016

Adam Papazyan

Co mogę powiedzieć o sesji z Adamem? Napewno to, że była to jedna z sympatyczniejszych sesji, które miałam w ostatnim czasie, bo Adam jest mega sympatyczną osobą. Gdy spojrzycie na ilość zdjęć jaką dodałam, pewnie pomyślicie, że sesja trwała z pół godziny, jednak nic bardziej mylnego! Byliśmy na sesji całe 2 godziny, ale znaczną część poświęcaliśmy na standardowe o tej porze roku ogrzewanie wszelakich odmrożeń, które dopadły Adama (:P) oraz na rozmowy o tym i owym! Jestem pod wrażeniem umiejętności jakie prezentuje Adam, tańczy dopiero 3 lata, a poziom, który mi pokazał znaczy o wiele więcej i to jest niesamowite, jak wiele w tak krótkim czasie można osiągnąć, gdy się do czegoś dąży! Dlatego ta sesja ma podwójne znaczenie dla mnie, lubię patrzeć na takich ludzi, w których tkwi charyzma i chęć do działania i rozwijania się w tym, co kochają. Dlatego też mam świadomość, że nasz duet stać na o wiele więcej! Ale czasem tak bywa, że zimno przerasta nas i zbyt wiele nie da się zrobić na boso i z gołą klatą! Zwłaszcza jeśli jest to sesja taneczna i stopy są tak zmarznięte, że nie można ich odpowiednio obciągnąć! Ale Adam dał radę i liczę, że gdy lato będzie w pełni spsocimy coś nowego! :)





Tancerz: Adam Papazyan
Zdjęcia: Katarzyna Banaszek

4 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.