środa, 18 maja 2016

Magda

Dzisiaj wrzucam na bloga nowiutką sesję z Krakowa, jedną z pierwszych jakie udało mi się obrobić po powrocie! Generalnie długa kolejka zdjęć czeka na obrobienie, ale nie ma co narzekać, tylko cieszyć się, że czuję natchnienie, a przede wszystkim, że mam z kim tworzyć! Magda nieśmiało napisała do mnie w sprawie współpracy, którą oczywiście z ochotą podjęłam. Od początku współpraca z Magdą była bezproblemowa, wiedziała, czego chce, a ja delikatnie podpowiadałam jej co mogłoby być fajne i dzięki tym moim małym podpowiedziom miałyśmy do zdjęć cudowną kreację autorstwa Małgosi Chary, z którą już naprawdę wieki nie miałam przyjemności pracować. Gosia wysłała dla Magdy jeden ze swoich najnowszych projektów, który zdecydowanie od razu nam się spodobał, jest naprawdę nietuzinkowy! Przy sesji pomagała nam również Patrycja, która wykonała wspaniały makijaż, delikatny, podkreślający urodę Magdy. Cóż, z taką ekipą, to można działać! Dodam jeszcze, że Magda jest przykładem na to, że nie trzeba mieć doświadczenia przed obiektywem, by zagrać w bajkowej, delikatnej sesji!










Modelka: Magdalena Darmobit


Zdjęcia: Katarzyna Banaszek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.