wtorek, 9 maja 2017

Magnolia #5


Cześć :)
Dzisiaj kolejna magnoliowa porcja zdjęć :) Przyznam, oszalałam na punkcie magnolii! <3
Tym razem odsłona mniej bajkowa, a bardziej hm... modowa? Lekko fashion? Napewno coś innego niż dotychczas! 
Fotografowaliśmy w duecie z Pawłem Cisakiem piękną Marię. Zarówno Paweł jak i Maria specjalizują się w stylach fashion oraz moda, stąd inny klimat zdjęć przed moim obiektywem. Co mnie bardzo cieszy, bo warto otwierać się na nowości! :) Przyznam, że coraz bardziej myślę o kilku nowych seriach w totalnie innym stylu. Starość fotograficzna zmusza mnie, by próbować czegoś innego, póki jeszcze można :D
Na zdjęciach widzicie wspaniale dobrany makijaż autorstwa Agnieszki oraz piękną sukienkę - w moich kolorach, jednakże w stylu bardziej eleganckim - projektu Dominiki.
Na zdjęciach, oczywiście, panowało niesamowite zimno, jak przystało oczywiście na koniec kwietnia.. A będąc poważnym - było naprawdę chłodno i wiał zimny wiatr! Co to za wiosna w tym roku ja się pytam.. Totalnie nie sprzyja właściwie niczemu. 
Mimo wszystko magnolie uchwycone po raz kolejny!
Dziękuję bardzo mojej ekipie! <3






Sukienka: MatMari










Backstage ➡➡➡






Zdjęcia: Katarzyna Banaszek
https://www.facebook.com/KBanaszekPhotography

2 komentarze:

  1. Świetna sesja! Miło popatrzeć na coś w innym klimacie, zwłaszcza z tak dobrą ekipą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna sesja <3 i śliczna modelka!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.