Tina Papazyan


To już moja trzecia sesja taneczna w towarzystwie Tiny :) I kolejna, z której wracałam spełniona i uśmiechnięta. Tina to zdecydowanie wyjątkowa tancerka i wspaniała osoba, przy której napewno nie można się nudzić, za każdym razem robimy coś totalnie innego, w innym klimacie, w innym miejscu, w innej stylizacji. Tym razem tą piękną sukienkę miałam dzięki uprzejmości jednej z moich projektantek, Oli Mirosław. Któregoś dnia niespodziewanie dostałam ogromną paczkę nadawaną przez Olę. Zdziwiona, jak najszybciej pobiegłam ja otworzyć, a gdy zobaczyłam co jest w środku, ucieszyłam się ogromnie z tej wielkiej niespodzianki. Wiedziałam, że Ola zamierza coś szyć z myślą o moich tancerkach, ale nie miałam pojęcia co i że wyśle to w formie niespodzianki, totalnie mnie nie uprzedzając wcześniej. Ale ja się cieszyłam! :) Bezcenny gest, a dał mi tyle radości i satysfakcji podczas fotografowania. Zarówno ja, jak i Tina byłyśmy zachwycone jak wspaniale ta sukienka współpracuje przy tanecznych zdjęciach. Przed sesją miałyśmy wątpliwości czy będzie pasowała do figury Tiny, obawiałyśmy się, że będzie za duża, jednak pasowała perfekcyjnie! :) Nie tylko do Tiny, ale także do miejsca, które wybrałyśmy tego dnia na zdjęcia. Uwielbiam korytarze z kolumn, wyglądają świetnie i na zdjęciach i na żywo! Mimo bardzo zimnego dnia, Tina z uśmiechem wykonywała każdą pozę, martwiłam się, że się przeziębi, jednak na szczęście wyszła z tego zdrowa jak ryba :)




Udało nam się zrobić dodatkowo krótką serię portretów :) Chciałabym kiedyś zrobić w towarzystwie Tiny sesję portretową, jej wspaniała, wyjątkowa uroda napewno byłaby wspaniała w pełnej serii portretów. Mam nadzieję, że będziemy jeszcze miały taką (nie jedną) okazję :)




Łapcie też filmik z backstage z Tiną :) Wyszedł mi jakoś dziwnie długi, ale tylko w ten sposób mogłam pokazać to, co działo się na naszej sesji :)


Dancer: Tina Papazyan
Designer: Aleksandra Mirosław
Photo: Katarzyna Banaszek
https://www.facebook.com/KBanaszekPhotography

Komentarze

  1. kolejna sesja, którą UWIELBIAM :D
    Świetna robota, uwielbiam Wasz duet :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *