Best team


Tak roześmianej ekipy nie miałam już od bardzo bardzo dawna! :) Wróciłam z tej sesji naładowana pozytywną energią i z uśmiechem na twarzy, a na samo wspomnienie tego, co działo się podczas przygotowań oraz na zdjęciach, uśmiecham się! Życzyłabym sobie, żeby każda moja sesja była tak radosna i żeby zawsze otaczali mnie tak wspaniali ludzie, jak moje dziewczyny, z którymi tego dnia tworzyłam :)
Cała sesja doszła do skutku dzięki Walerii, która dodatkowo przysłała mi tą cudowną sukienkę! Nie mogłam jej nie wykorzystać. Dlatego też zebrałam ekipę i jak się okazało, to był najlepszy wybór :) Z Kasią działałyśmy już w przeszłości, na samych początkach, gdy zaczynałam fotografować. Cieszę się bardzo, że mogłam ponownie spotkać i fotografować Kasię, nic się nie zmieniła, nadal to wspaniała i pozytywna dziewczyna! Do zdjęć czesała tego dnia Madzia, która specjalnie na naszą sesję przyjechała z Olsztyna. Magda wyczarowała na głowie Kasi cuda, które zawsze chciałam mieć na zdjęciach, ten cudny nieład na głowie, falowane włosy, spięte w kłosa. Cudo nad cudami! Poza tym miałam również genialną wizażystkę, naszą najlepszą Paulę, która na komendę "dobra, Paula, możesz szaleć" dosłownie aż skacze z radości :) Co do projektantki, to już chyba nie muszę mówić jak bardzo ją kocham i uwielbiam jej kreacje, żałuję jedynie, że Waleria nie mogła być z nami tego dnia, zdecydowanie pasowałaby do nas! Szkoda ogromna, ale wierzę, że może kiedyś to nadrobimy! :* Choć ten dzień był wyjątkowo chłodny, Kasia nie poświęciła ani chwili na to, by marudzić, jak bardzo jest jej zimno. Jak te dziewczyny to robią? :) Podziwiam! :) I jednocześnie cieszę się bardzo, że możemy działać o każdej porze roku bez żadnych przeszkód.
Ten dzień był naprawdę wyjątkowy, dlatego ta sesja będzie zawsze dla mnie wspaniałym wspomnieniem, które zawsze będzie wywoływało uśmiech na mojej twarzy i przywoływało ciepło na serduchu na myśl o tych wspaniałych dziewczynach! :* Udało nam się nawet rozweselić naszych wiernych kompanów, tj mojego chłopaka oraz chłopaka Pauli! Dziękuję moim genialnym dziewczynom, które wspólnie ze mną tworzyły te zdjęcia. Kasia, Madzia, Paula i Waleria - jesteście najlepsze!!! :* :* :*


Krótki backstage z sesji musi być :)


Wykorzystałam do tej sesji piękne kolczyki autorstwa Magdy Falenty, które dostałam od niej niespodziewanie na gwiazdkę! Madziu, dziękuję za ten piękny, bezinteresowny gest :* Kolczyki pasowały do sukienki perfekcyjnie :)

Model: Kasia Korab
Hair: Magda Jankowska
Make-up: Paula Wasikowska
Designer: Waleria Tokarzewska 
Designer jewellery: Magda Falenta
Photo: Katarzyna Banaszek
https://www.facebook.com/KBanaszekPhotography

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *