Huśtawka

Dzisiaj przychodzę do Was z zaległą sesją z sierpnia, którą w prawdzie obrobiłam już jakiś czas temu, ale na blogu ma swój debiut dopiero dzisiaj! :) 
Wiele się działo przez ostatnie miesiące, zdążyłam zorganizować, wziąć ślub i zmienić nazwisko :)))
Ale fotograficznie zostaje panieńskie, bo jakże mogłoby być inaczej <3

Duetowa sesja naszych loczków od dawna była w planach!
Od ostatnich jesiennych spotkań z dziewczynami, kiedy to jednego dnia fotografowałam i jedną i drugą, ale w oddzielnych sesjach, przyszło mi do głowy, że ekstra wyglądałyby razem w duecie. No i w końcu udało nam się spotkać, chociaż mieliśmy robić wiosenną sesje, widziałam ją w sadzie!, to jak zwykle Pan Bóg uśmiał się z naszych planów i wszystko wyglądalo totalnie inaczej! :)

Potem naszedł mnie pomysł z huśtawką, dlatego była huśtawka :D Pamiętajcie, że najważniejsze jest dążenie do celów, które sobie obieramy :D W prawdzie ja w tym roku miałam malutko takich celi (celów? :P), ale najważniejsze są <333

Spotkanie z dziewczynami było oczywiście fantastyczne, ekipa zgrana, jak zwykle brnęła do najlepszych efektów, Gosia z Grzesiem standardowo kreatywni i uśmiechnięci, a Emilka poczarowała pędzlami. Najbardziej, co uwielbiam fotograficznie w ostatnim czasie, że mam taką stałą, uśmiechniętą, zwartą i gotową ekipę do fotograficznej pracy, fajnie, że możemy tak się uzupełniać.

Minusami naszej ostatniej pracy są komary, komarzyska i wszystko co kąsa, na duetowej sesji Martynki i Klaudii zostaliśmy POŻRENI przez wszelkie stworzenia. Wróciłam z nogami opuchniętymi od ugryzień, ale cóż, takie warunki! :D 

Póki co narazie mam przerwę od zdjęć (która naprawdę dobrze na mnie wpływa), choć nadchodzi już jesień, czyli moja ulubiona zdjęciowa pora roku! Napewno jej nie ominę! Trzymajcie więc kciuki za wszystkie plany i oczywiście za pogodę! :D 




Pozują: Martynka & Klaudia <333



Wystrój huśtawki: Małgorzata Pawłowska InFloral



Pomoc: Grzegorz Pawłowski



























Backstage ➡➡➡ 









 






Zdjęcia: Katarzyna Banaszek
https://www.facebook.com/KBanaszekPhotography

Komentarze

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *