Sesja konkursowa


Ola wygrała konkurs, który organizowałam w połowie marca na swoim fan page'u na facebook'u. Zwyciężyła bardzo dużą ilością głosów (tzw. lajków), tj. 3.431! Po sesji, mogę powiedzieć, że to był dobry wybór ludzi i dziękuję wszystkim, którzy wybrali mi taką cudowną osobę :) Ola zdecydowanie ma swoje zdanie, ale chętnie też słuchała moich rad, jedno i drugie bardzo cenię, gdy ktoś ma swoje zdanie, ale też potrafi wysłuchać moich rad. Miała na siebie bardzo dużo pomysłów, zrobiłyśmy dokładnie 4 serie zdjęć, ja pokażę Wam moją ulubioną serię, oczywiście serię przy zachodzie słońca :) Współpraca, moim zdaniem, udana, teraz pozostaje mi mieć nadzieję, że jeszcze kiedyś Ola stanie przed moim obiektywem i, że przy następnym tego typu konkursie głosujący ludzie ponownie dokonają dobrego wyboru! :)






Pozowała: Aleksandra Krzyna
Foto: Katarzyna Banaszek
Sesja wykonana w dniu: 22.05.2012r.

http://www.photoblog.pl/mysighs/
http://www.facebook.com/KBanaszekPhotography

Komentarze

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *