Giewont


No więc ponownie miałam przyjemność współpracy z Olą i ponownie na tle cudownych Tatr. Tym razem skupiłam się jedynie na ujęciach Giewontu.. cudownego Giewontu, który zwany jest także Śpiącym Rycerzem. Legenda o Śpiącym Rycerzu mówi, że gdy Polska znajdzie się w wielkim zagrożeniu Śpiący Rycerz powstanie, by bronić nasz kraj. Jakoś wzrusza mnie ta legenda za każdym razem, gdy patrzę na Giewont. Na Giewoncie, jak dotąd byłam jedynie kilka razy, ale muszę powiedzieć, że jest to wspaniałe przeżycie, wspaniałe chwile, których nie da się zapomnieć do końca życia. Tym bardziej miło było fotografować Olę z Giewontem w tle. Jednak sesje z górami są dla mnie tymi najwspanialszymi, mogę łączyć dwie pasje - góry oraz fotografię. Mogę śmiało powiedzieć, że wtedy czuję się spełniona w swoich pasjach!


Pozowała: Ola Sienkowiec
Foto: Katarzyna Banaszek
Sesja wykonana w dniu: 22.04.2012r.


http://www.photoblog.pl/mysighs/
http://www.facebook.com/KBanaszekPhotography

Komentarze

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *