Włodek Kołobycz


Sesja z Włodkiem, to były dwie, wspaniale spędzone, godziny. Gdyby nie to, że spóźniłam się pół godziny przez niedysponowany pociąg, to śmiało mogłabym powiedzieć, że był to idealny dzień i idealny czas. Pogoda była dosłownie cudowna, było ciepło i słonecznie, tak jak lubię najbardziej. Także tancerza tego dnia miałam genialnego! Włodek to świetny, sympatyczny i bardzo utalentowany chłopak. Zdjęcia zatem robiły się same :) Plany na naszą sesję pojawiły się z początkiem stycznia, wtedy zgodnie stwierdziliśmy, że poczekamy z tymi zdjęciami aż pojawią się jakieś cieplejsze dni, cieszę się więc, że nadeszły one tak szybko. Włodek, bacznie obserwowany przez wszystkich przechodniów i turystów zwiedzających muzeum Fryderyka Chopina, śmiało wykonywał wszystkie spektakularne pozy i skoki do samych gwiazd. Uwielbiam skoki chłopaków, są taaakie wysokie i lekkie, zawsze przenoszą mnie w inny wymiar tanecznej fotografii. Mieliśmy masę pomysłów na wykorzystanie tego ciekawego miejsca, kombinacji było wiele i gdyby nie to, że zostaliśmy przegonieni przez panią ochroniarz, myślę, że wykorzystalibyśmy to miejsce z jeszcze większą mocą i o jakąś godzinę dłużej :D Tak czy owak jestem zadowolona, zwłaszcza z faktu, że w końcu byłam w tym miejscu tanecznie. Poza tym jestem przeszczęśliwa, że Włodek nareszcie stanął przed moim obiektywem, byłam przekonana, że to spotkanie będzie należało do bardzo wyjątkowych i równie bardzo owocnych. Nie pomyliłam się :) Dzielić się swoją pasją z tak utalentowaną i świetną osobą, to zaszczyt! Dziękuję! :*









Backstage z sesji z Włodziem musi być! :)



Dancer: Włodzimierz Kołobycz
Photo: Katarzyna Banaszek
https://www.facebook.com/KBanaszekPhotography

Komentarze

  1. Naprawdę świetne zdjęcia! Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja Cię podziwiam, że potrafisz w tym idealnym momencie nacisnąć migawkę, żeby wyszło tak jak oczekujesz... :)
    A zdjęcia jak zwykle cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, robisz kawał dobrej roboty! Z ogromną przyjemnością oglądam wszystkie te piękne zdjęcia, tak dynamiczne, pełne niesamowitych emocji. Z niecierpliwością oczekuję kolejnych sesji. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, robisz kawał dobrej roboty! Z ogromną przyjemnością oglądam wszystkie te piękne zdjęcia, tak dynamiczne i pełne niesamowitych emocji. Z niecierpliwością oczekuję każdej kolejnej sesji. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Już od dawna Cię obserwuję i za każdym razem miazga, miazga, miazga. A Włodka jeszcze przed ycd zauważyłam, niesamowity jest. Jeszcze chwilę Ci tak pozazdroszczę świetnych zdjęć i sama w końcu zamienię moich narciarzy na tancerzy, bo taniec to zdecydowanie moje niespełnione marzenie, a że już za krzywa jestem, żeby tańczyć, to może chociaż sobie ich pofotografuję ;) W każdym razie, obserwuję nadal i się inspiruję i życzę owocnych sesji!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *