Niezwykły wianek

Sesja z Martyną została zainicjowana przez Małgosię, która jakiś czas temu napisała do mnie w sprawie współpracy, a że mnie nie trzeba mówić dwa razy ( :P ), bo od razu łapię się propozycji innych (jeśli są konkretne), to tak oto możecie oglądać efekty naszej współpracy. Gdy zobaczyłam jaki wianek przygotowała Małgosia - oniemiałam! Takiego cuda jeszcze nigdy nie widziałam. Taki wianek napewno bardzo się wyróżnia! Potem zaczęłam się zastanawiać jaką kreację by tu dobrać.. z pomocą przyszła mi oczywiście najlepsza Ana Louise! Ania jest niezastąpiona. Doradziła mi i wysłała kilka sukienek, które mogłyby pasować nie tylko do tej, ale również do innych moich sesji. Dlatego będę zasypywać Was teraz projektami Ani! Wszystkie cudne <333 A wracając do tematu.. Dobór modelki na szczęście poszedł szybko i konkretnie. Padło na ciemnowłosą Martynę o nietuzinkowej urodzie, a wszystko dzięki Karolinie, która zgłosiła Martynę, przedstawiła ją w jak najlepszym świetle oraz zaproponowała, że sama pomaluje Martynę do tej sesji. Jakże mogłabym nie przyjąć takiej propozycji? :) Martyna, to młodziutka dziewczyna o urodzie, która napewno bardzo się wyróżnia. Myślę, że za jakiś czas stanie się pewną siebie modelką o dojrzałej mimice, której przyznam minimalnie mi brakowało na naszych zdjęciach. Jednak ja należę do osób, które nigdy się nie poddają i dążą do uzyskania upragnionych efektów, dlatego całą sesję motywowałam Martynę i dawałam jej wiele wskazówek, dzięki czemu myślę, że wykrzesałam z niej tę iskierkę, o którą mi chodziło. Dodam jeszcze, że było nieziemsko zimno, a na sam koniec zaczęło padać. Martyna jednak została niewzruszona, w ogóle nie było widać, że jest jej zimno! To się ceni :)


Niezwykły wianek: Małgorzata Pawłowska



Suknia: Ana Louise 







Model: Martyna Paszek Nguyen
Make-up: Karolina Modzelewska
Wreath: Małgorzata Pawłowska
Photo: Katarzyna Banaszek

Komentarze

  1. Przepiękny wianek, bardzo pasuje tej modelce :)
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *