Bzy #2

Dzisiaj na blogu ląduje sesja Marleny, którą zrobiłyśmy na początku maja w Krakowie w towarzystwie wspaniałej ekipy! Od początku naszym założeniem było skupić się na kwiatach, a wszystko dzięki propozycji nowej, zdolnej osoby, która zaoferowała swoją pomoc ozdobienia kwiatowo jakiejś mojej sesji. Mam na myśli Kasię z Pracowni Gardenia :) Oczywiście ochoczo podjęłam tę współpracę, bo kwiaty to zdecydowanie mój ulubiony temat zdjęć, a tym bardziej dlatego, że w tym roku postanowiłam bardzo skupiać swój obiektyw w stronę tego motywu. Póki co zdecydowanie mi się to udaje! Kasia przygotowała wspaniałe ozdoby, które dobrała do spektakularnych sukni, które wypożyczyła mi do zdjęć kolejna nowa, zdolna i kochana osoba, tzn Adrianna Ostrowska! Ada z uśmiechem i z bardzo pozytywnym nastawieniem podchodziła do naszej sesji, bardzo podobało mi się to, że potrafi ogarnąć na raz kilka (a raczej kilkanaście) osób i postarać się, by każda osoba, która wypożycza od niej suknie, była zadowolona oraz spokojna o to, że suknie dojdą na czas. Bardzo sobie cenię taką organizację i sumienne podejście do sprawy. Tym bardziej, że Ada wypożyczyła mi aż 4 suknie! Do sesji z Marleną wykorzystałam dwie, które wspaniale komponowały się z urodą mojego pięknego rudzielca. Marlenę wynalazłam z pośród tłumu modelek z małopolski na maxmodels, gdy ją zobaczyłam wiedziałam, że koniecznie muszę postarać się o sesję z nią! A że nie zawsze wszystko zależy ode mnie, to z trwogą czekałam na jej odpowiedź, myślałam, że nie odpisze lub odmówi. Jednak JEST! Byłam bardzo szczęśliwa, że nam się udało i że będę miała przed swoim obiektywem tak śliczną twarz. Marlenę pomalowała do zdjęć (kolejna!) nowa osoba, wizażystka, Karolina! Która okazała się być przemiłą osobą, zrobiła do naszej sesji dwa makijaże, co bardzo mi zaimponowało, że tak szybko potrafiła zmienić makijaż Marlenie do kolejnej stylizacji, totalnie odmiennej. Sami widzicie, że ekipę miałam pierwszorzędną! A i nastroje tego dnia były fantastyczne, mimo tłumu, który spotkał nas na plantach, fotografowania przy tłocznej, ruchliwej ulicy, zdjęcia robiłyśmy sprawnie i z uśmiechem! Mam nadzieję, że jeszcze nie raz będę miała przyjemność pracować w towarzystwie dziewczyn, to była sama przyjemność! :)






















Modelka: Marlena Ziobro



I obowiązkowy backstage! A po więcej zdjęć zza kulis zapraszam tutaj -> Kraków





Zdjęcia: Katarzyna Banaszek

Komentarze

  1. Cudowna modelka i oczywiście wspaniałe fotografie <3 pomijając to, że twoje prace są genialne, to uwielbiam twój sposób pisania - jest taki pozytywny i inspirujący !

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne ujęcia, uwielbiam takie stylizacje, po prostu wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia jak zawsze magiczne! Ogląda się i czyta z przyjemnością :) Widać, że jesteś osobą pełną entuzjazmu. Nikogo nie pomijasz i zawsze z twoich postów można wynieść dużo pozytywnej energii :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow świetne kadry, bardzo bajkowe ;) piękna kolorystka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem co napisać.Komentarz chyba zbędny. Wmurowało mnie w podłogę. Piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *