Paulina

W ostatnią sobotę wybrałam się na zdjęcia z Pauliną. Mimo ostatnich ciepłych dni akurat na weekend przyszło lekkie ochłodzenie, mimo to spacerowałyśmy po Pradze z uśmiechem, cierpliwością do okolicznych mieszkańców i z determinacją. Paulina okazała się bardzo skromną dziewczyną o pięknym uśmiechu, który po prostu uwielbiam. Sama zorganizowała sesję - w końcu ktoś wziął sprawy w swoje ręce i nie liczył tylko na mnie - takie małe lenistwo bardzo mi się przydało :) Pozowała leciutko, zgrabnie i mimo młodego wieku i małego doświadczenia, bardzo profesjonalnie. Ta sesja była moją pierwszą zrobioną nowym obiektywem, narazie walczę z ostrością i z opanowaniem nowego sprzętu. Trening czyni mistrza, testy czekają mnie w tym tygodniu, już nie mogę się doczekać. A Paulinie bardzo dziękuję za wspaniałą sesję, za organizację i za wspaniałą, luźną i sympatyczną atmosferę i oczywiście za cierpliwość do spłoszonej pani fotograf, którą musiała odprowadzić do samochodu, bo sama bała się wrócić :-) Buziaki dla Ciebie!


http://www.maxmodels.pl/paulina17719.html

Komentarze

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *