Everything I do


Sesja z Dominiką przebiegła szybko i sprawnie. Po pierwsze dlatego, że temperatura na dworze pozostawiała wiele do życzenia, jeśli chodzi o dłuższe funkcjonowanie na powietrzu, tym bardziej, że nasza modelka pozowała (standardowo) bez płaszcza, czapki itp. A po drugie dlatego, że byłyśmy tak zdeterminowane, że udało nam się zrobić fajne efekty w krótkim czasie. Podczas zdjęć był z nami Michał, z którym kiedyś już podejmowałam współpracę, wykonał backstage z sesji oraz pomógł mi w ostatnich ujęciach sesji, tj trzymał blendę. No właśnie.. blenda. Nowo zakupiona, użyta po raz pierwszy i po raz pierwszy postanowiłam porzucić swoje zamiłowanie do "cieniolubnych" zdjęć i wyjść na słoneczko. Myślę, że te efekty, jak na pierwszy raz, nie są najgorsze, wręcz przeciwnie - mam ochotę na więcej takich! :)
Wczoraj, na moim fan pag'u pojawiła się nowa, piękna liczba, tj 2.000! To była dla mnie naprawdę wielka niespodzianka, tym bardziej, że w ostatnich miesiącach nie starałam się za bardzo o zdobywanie większej ilości "lajków", a wszystko przez brak czasu, który mi doskwiera. Dlatego nie mogę uwierzyć, że tak szybko przybyło aż tyle osób, którym podoba się to, co robię. Cieszę się z tego strasznie, urosły mi skrzydła i mam ochotę na dalsze działanie. Dziękuję wszystkim za docenienie mnie i moich prac oraz oczywiście ludzi, z którymi pracuję, bez nich nie byłoby moich zdjęć! :)
A tymczasem zapraszam Was do obejrzenia efektów z piękną Dominiką, jej wzrok jest tak cudny, tak romantyczny, że chyba żaden mężczyzna nie oparłby się mu! :D Dominika, dziękuję za super współpracę, mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy, pozdrawiam Cię cieplutko!!!












I kilka ujęć backstag'owych Michała:





oraz jedno moje, a co :)


Pozowała: Dominika Bogusz
Pomoc: Michał Makuch
Foto: Kasia Banaszek
Sesja wykonana w dniu: 27.01.2012r.

http://www.maxmodels.pl/dominiqueeee.html
http://www.maxmodels.pl/kasiula7.html
http://www.photoblog.pl/mysighs/
http://www.facebook.com/pages/Katarzyna-Banaszek-Photography/117152685029822

Komentarze

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *