Magic ballet dancer


Sesja z Kasią.. to ogromne wyróżnienie! Choć, jak sama Kasia mówiła, spełniłam jej marzenie o sesji tanecznej, to.. sama nawet nie wie ile dla mnie zrobiła. Ta sesja.. zmieniła moje podejście do samej siebie. Ta sesja.. była nam przeznaczona, ja w to wierzę! Zaczęło się od mojego wejścia na swojego fan pejdża, spojrzałam kto dodał moją stronę jako LUBIĘ TO (a raczej nigdy tego nie robię!), jedną z ostatnich osób była właśnie Kasia Nalepa :) Na profilowym miała zdjęcie baletowe, oczywiście, zaciekawiło mnie ono, obejrzałam sobie jej galerię, nacieszyłam oczy i wróciłam do wcześniej zaczętych zajęć. Następnego dnia zajrzałam na e-maila, a tu.. wiadomość od Kasi! W sprawie sesji :) Wierzę, że to przeznaczenie, że ściągnęłam Kasię myślami, że to był właśnie ten czas, w którym miałyśmy się spotkać! :)
Nasza sesja odbyła się w Katowicach, które akurat odwiedzałam. Kasia przyjechała specjalnie dla mnie, specjalnie na nasze zdjęcia! Fotografować tak cudowną baletnicę, tak cudowną osobę, wspaniałą, skromną.. to było coś niesamowitego. Miałam wtedy czas ogólnej, życiowej załamki. Nie wierzyłam w siebie, nie wierzyłam w swoje zdjęcia, w to, co robię. Nazywałam całą sytuację "porażką życia". Moi najbliżsi mieli ze mną ciężko, kiedy za każdym razem mówiłam, że to "game over". Wystarczyła jedna sesja z Kasią, by całe to myślenie odeszło daleko! Dosłownie.. Sprawiła, że zachciało mi się żyć, a wszystkie porażki (a właściwie porażkę, którą było marzenie, którego nie mogłam zrealizować) wyparłam całą radością z sesji z Kasią :) Niesamowite jest, że spotykamy na swojej drodze jedną osobę, skromną, kruchą, która tak nagle może zmienić po prostu wszystko w naszym życiu. Miałam tak z Kasią :) Te chwile, która razem złapałyśmy.. tego nie zapomnę do końca życia. Ta energia, ta wspólna praca, przyjemność z tego, co razem robimy, zmęczenie, ale takie pozytywne.. tego się nie zapomina nigdy! :)
Kasiu, ja wiem, że Ty bardzo ostrożnie podchodzisz do tego, co robisz, że jesteś skromna.. ale dla mnie jesteś bardzo wyjątkowa :) Już pierwsze wrażenie, jak Cię tylko zobaczyłam, było mega pozytywne! Pomyślałam "ocho! prawdziwa, rasowa baletnica". A dalej wszystko potoczyło się samo. Zrobiłaś dla mnie więcej, niż myślisz. Odmieniłaś mnie i moje myślenie :) Dziękuję Ci za to i jednocześnie proszę: uwierz w końcu w siebie :) Jesteś naprawdę MAGICZNĄ OSOBĄ i MAGICZNĄ TANCERKĄ! :*


Tańczyła: Katarzyna Nalepa
Foto: Katarzyna Banaszek
Sesja wykonana w dniu: 11.07.2013r.

http://www.maxmodels.pl/kasiula7.html
http://www.photoblog.pl/mysighs
http://www.facebook.com/KBanaszekPhotography

Komentarze

  1. o kurczę, nie mam juz słów na Twoje zdjęcia.. po prostu MAGIA! To co tworzysz.. jest po prostu niesamowite. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowite zdjęcia, niesamowita modelka! jedyne czego żałuje to to, że jesteś tak daleko ode mnie i sama nie mogę iść na sesję. poznanie Ciebie to byłby zaszczyt <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna sesja, a jak wiele odmienia w życiu.. Nie tylko Twoim. Sprawiasz że cieszę swój wzrok.. Przepięknie..

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowita sesja. *.*
    jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak rozciągnę się tak mocno, bym w końcu była z siebie zadowolona, to idę do Ciebie na sesję :) Uwielbiam te sesje taneczne <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne cudowne połączenie dwóch pasji! Przepiękne taneczne ujęcia :)

    Przy okazji zapraszam do zabawy, bo nominowałam Cię do Liebster Award! Więcej info u mnie: http://moje-babelkowo.blogspot.de/2013/07/nominacje-do-liebster-award.html :)
    Życzę miłej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje zdjęcia są fenomenalne, Ty jesteś fenomenalna i ludzie, których fotografujesz są również fenomenalni. Od dłuższego czasu śledzę Twoją pracę i zaginasz czasoprzestrzeń. Mam nadzieję, że ja też kiedyś spełnię jedno ze swoich marzeń i będę miała przyjemność współpracy z Tobą, mój mistrzu <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądam zdjęcia i brak mi słów, gdyż są tak niesamowite. Ale czytam tekst i aż nie mogę uwierzyć w to co piszesz o swojej życiowej porażce. Mam nadzieję, że ten etap masz już za sobą, bo Twoje zdjęcia są genialne, a ja marzę o tym by kiedyś mieć sesję z Tobą.
    Uwielbiam...
    pozdrowienia,
    Ania
    --
    itismagicday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko dlaczego taka beznadziejna sceneria? Piękna modelka, stylizacje, baletowe pozy... A w tle samochody i sygnalizacja świetlna. Sprawia to wrażenie kompletnie nieprzemyślanych zdjęć.

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to streetowe taneczne zdjęcia, które zazwyczaj właśnie w takich miejscach ja wykonuję. Rzecz gustu, więc szanuję Twoje zdanie :)

      Usuń
  10. Bardzo podoba mi się skontrastowanie piękna baletnicy, ze zwykłą ulicą. Świetnie komponujesz kadry. Jestem pod wrażeniem tego jak zwykłe znaki i sygnalizacje świetlne potrafią dodać niesamowitego, industrialnego klimatu...Ciepło pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądam wszystkie twoje zdjęcia z podziwem! Są piękne! A przede wszystkim zaciekawiły mnie zdjęcia z tancerkami :) Sama jestem tancerką więc mam czemu się przyglądać :) Jest cudownie! :)
    Pozdrawiam i życzę sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  12. My spouse and I stumbled over here coming from a different
    website and thought I might as well check things out.

    I like what I see so now i'm following you. Look forward to looking over your web page yet again.

    my web site - Knight N Squires Hack Android

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *