Początek


Sesja z Agą, to moja pierwsza sesja w roku 2014. Oby nie ostatnia! :D Rok rozpoczęty w najwspanialszym towarzystwie! Mamy za sobą masę wspólnych sesji i każda kolejna współpraca, utwierdza mnie w przekonaniu, że mam przyjemność tworzenia z cudowną osobą i z rewelacyjną modelką! Nasze pierwsze tegoroczne spotkanie było bardzo spontaniczne, dlatego stworzyłyśmy jedynie portrety, poza tym miałyśmy nie małe komplikacje po drodze, ale na szczęście wybrnęłyśmy z nich i szczęśliwie udało nam się spotkać i zrealizować nasze upragnione zdjęcia :) Tak, upragnione, bo za niektórymi modelkami tęskni się niesamowicie, a Aga jest jedną z tych, które chciałabym regularnie fotografować! Poznałyśmy się, kiedy właściwie zaczynałam w świecie fotografii, nauczyłam się od niej wiele, uczę się nadal i zawsze będę miała do Agi ogromny sentyment :) I dlatego, choćbym miała zrobić jej zwykłe portrety, choćby najbardziej oklepane, to i tak będę przeszęśliwa, że mogę po raz kolejny zamknąć ją w swoich kadrach! Bo w fotografii tak już jest.. że są ludzie, którzy nagle pojawią się na naszej drodze, odwrócą to życie fotograficzne do góry nogami i już nie wyobrażamy sobie bez nich naszego portfolio :) A czasem nawet swojego życia!


Foto: Katarzyna Banaszek
http://www.facebook.com/KBanaszekPhotography

Komentarze

  1. robisz przepiękne zdjęcia <3
    zapraszam cię również na mojego bloga ;) (dopiero się uczę)
    http://patiqueboom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. interesujące ujęcia, piękne portrety:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe zdjęcia robisz
    Mają po prostu w sobie takie coś
    że chce się oglądać i oglądać ;>>>

    http://szklanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *