Tyszert

Współpraca z firmą odzieżową "Tyszert" była wspaniała! Ilona, która zainicjowała całą sesję i która zajmowała się organizacją zdjęć , skrupulatnie przygotowała wszystko, co było potrzebne na ten zdjęciowy dzień - modelki i oczywiście ubrania! Dziewczyny okazały się być wprawionymi modelkami z doświadczeniem przed obiektywem, dlatego cieszyłam się, że nie miałam wiele "do roboty", wszystko poszło szybko, gładko i przede wszystkim przyjemnie :) Głównym celem naszej sesji było pokazanie ciuchów, które przygotowała na tą sesję Ilona, a na takich modelkach te ciekawe stylizacje prezentowały się naprawdę wspaniale! W poście pokaże Wam swoje ulubione ujęcia :)

Z Magdą zrobiłam 4 stylizacje i głównie z nią tego dnia fotografowałam, co było oczywiście świetnym doświadczeniem, dobrze nam się współpracowało, zdecydowanie! Długonoga Magda zmieniała co chwilę stylizację, sukienki, buty, nie krępowała się robić tego w parku - mega plus, że nie trzeba było tracić, jakże cennego, czasu na szukanie ustronnych miejsc na przebieranie! Zdecydowanie moją ulubioną stylizacją z pośród wszystkich, które Madzia zaprezentowała, jest tiszert zwany "bałamutką", ten świetny ciuszek napewno włożyłabym na siebie i nosiła bez skrępowania! Zdjęciowo, również współpracowało mi się z nim najlepiej!













Po Magdzie przyszedł czas na Paulinę, która miała do zaprezentowania uroczy, niezapominajkowy tiszert, który idealnie pasował do jej typu urody i pięknych oczu. Paulina ma naprawdę nietuzinkową urodę, którą myślę, że można z mocą wykorzystać przy sesjach zdjęciowych, gdyby tak poćwiczyć nad jej mimiką i dobrać jakąś wyjątkową stylizację - byłyby cudeńka! Ale myślę, że minimalistyczna Paulina także prezentuje się świetnie na fotografiach :) 





Cieszę się, że miałam tego dnia kolejną świetną ekipę, z którą przez te dwie godziny, wykonałam zadanie, które powierzyła nam Ilona, że mogłam ich wszystkich poznać i tworzyć w ich towarzystwie!!! Nie przeszkodził nam nawet solidny deszcz, który się pojawił, chcieliśmy go nawet wykorzystać, ale nie zdążyliśmy :D Szkoda! Ale może następnym razem... :)

Łapcie małą fotorelację zza kulis :)



Model: Magda Zielińska
Model: Paulina Rogóska
Style: Tyszert / Ilona Leszczyńska
Photo: Katarzyna Banaszek
https://www.facebook.com/KBanaszekPhotography

Komentarze

  1. Wspaniałe zdjęcia *-*
    Te dwa są naprawdę niesamowite :)

    http://2.bp.blogspot.com/-T2wADdHJBmo/VYkEUqJIKjI/AAAAAAAAJQ0/ihOHkzGChVY/s1600/IMG_3033a.png

    http://3.bp.blogspot.com/-P6GG5d7dlqg/VYkJhbM2abI/AAAAAAAAJSE/OK2nFolPUFI/s1600/IMG_3334a.png

    OdpowiedzUsuń
  2. Sympatycznie wyszło. Udana współpraca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia, jak zawsze Kasiu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne modelki! <3 Zdjęcia wyszły genialnie jak zawsze oczywiście <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *