W końcu Celina!

Z Celiną próbowałyśmy zgadać się dosłownie od miesięcy! Z jednej strony było to już dołujące, jak bardzo się mijamy i że żaden termin ani jednej ani drugiej nie odpowiada. Z drugiej zaś starałam się nie poddawać i na bieżąco proponowałam Celinie jakieś terminy. Długo było to bezskuteczne.. ale w końcu się udało i jak to zwykle bywa, całkowicie przypadkowo :) Napisała do mnie Dorota, z którą pracuję przy spódniczkach od "No i jak?" z propozycją sesji pokazania nowych ciuszków przygotowanych przez jej team. Oczywiście podchwyciłam ten pomysł od razu i pomyślałam, że może akurat Celina miałaby czas. I udało się! Dogadałyśmy w końcu szybki termin, bo chyba "na jutro/pojutrze".
Trafiłyśmy na przepiękną, słoneczną pogodę, która idealnie pasowała nam do naszej sesji. Stylizacje były raczej w wesołym, letnim klimacie. Dlatego też słońce idealnie wpasowało się do tych zdjęć, tak samo jak i miejsce, które od długiego czasu już nie było przed moim obiektywem. Taki niepozorny Grodzisk Mazowiecki, a ma takie cudowne, urocze miejsce! Uwielbiam kwiaty na zdjęciach, więc masa róż oczywiście bardzo mnie zainspirowała i pozwalała poczuć się swobodnie i w swojej bajce.


Dwie stylizacje, które przygotowała Dorota oczywiście od razu podbiły moje serce, ale inaczej być nie mogło, gdy stylizuje ekipa "No i jak?"! Zawsze są to stylizacje, które ewidentnie mi pasują i sprawiają, że czuję się w swoim świecie! Zdecydowanie bardziej podbiła moje serce stylizacja z białą bluzeczką, zdjęcia były bardziej radosne, czułam również, że ta stylizacja bardzo zainspirowała Celinę, widziałam, że świetnie czuje się w tej odsłonie i bawi się pozowaniem!



Trzecią, ostatnią stylizacja, tej sesji była sukienka, którą przyniosła Celina, ma ona dłuższą historię, ponieważ uszyła ją mama Celiny wiele lat temu :) Celina postanowiła wyjąć ją z szafy, odkurzyć i wykorzystać do zdjęć, zrobić niespodziankę swojej mamie i udowodnić, że ta sukienka ma potencjał i nie warto ją wyrzucać (bo takie plany miała mama Celiny!). Sukienka jest kobieca i seksowna, a Celina wyglądała w niej idealnie :)


Model: Celina Wycech
Style: No i jak?
Photo: Katarzyna Banaszek
https://www.facebook.com/KBanaszekPhotography

Komentarze

  1. Celina jest przepiękną kobietą, a Ty Kasiu genialnym fotografem! Uwielbiam patrzeć na Twoje dzieła! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w ostatnim zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne zdjęcia :D uwielbiam klimaty jakie ukazujesz na swoich zdjęciach :) juz od dawna obserwuję Cie na fb i tutaj, chyba nawet widziałam Twoj profil na maxmodels, ale tego nie jestem pewna na 100% niedawno założyłam własny fp i bloga o fotografii, mam nadzieję, że keidyż dorównam Tobie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne ujęcia :) cudowne miejsce!♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *