Magnolia #2

Kolejna magnoliowa sesja za mną, tym razem w towarzystwie Martyny. Cóż.. plany miałyśmy ogromne! Miało być morze magnolii, kolorowych kwiatów. Jednak niestety miejsce, które wybrałyśmy do sesji nie do końca nam dopisało. Tak czy owak trzeba było działać! Prognozy pogody na dzień, w który się umówiłyśmy nie były zbyt obiecujące. Z trwogą z rana wyjrzałam przez okno! Na szczęście niebo było cudownie pozytywne, praktycznie bezchmurne! Bardzo się z tego cieszyłam, a co więcej później zrobił się istny upał! W końcu mogłam zdjąć podczas zdjęć kurtkę, a i tak było mi naprawdę gorąco. Miłą odmianą był fakt, że Martyna w końcu mogła pozować do zdjęć nie zamarzając, tylko ciesząc się upalnym, kwietniowym słońcem :) Po ciężkich, zimnych i wietrznych sesjach, które przeszłyśmy wspólnie zimą, należało nam się zdecydowanie to beztroskie ciepło. Mimo niewypału z miejscem, miałyśmy uśmiech na twarzy zwłaszcza dzięki temu słońcu! Przykro mi było, że to miejsce nam się nie udało.. Piotrek i Martyna próbowali mnie pocieszyć i dzięki nim i odległości, którą pokonaliśmy jadąc na to miejsce sesji, nie poddałam się. Cóż, nie zawsze warunki dopiszą tak, jak chcemy i trzeba działać z tym co jest :) A przecież nie było tak źle! Złapałyśmy w kadry urocze, kwiatowe miejsca, które zdecydowanie pasowały do Martyny oraz do stylizacji, którą na ten dzień przygotowałyśmy. Specjalnie z myślą o tej sesji kupiłam romantyczną, zwiewną sukieneczkę oraz wypożyczyłam kolejną sukienkę od mojej niezastąpionej Ani Śliwy :) Martyna, która sama w sobie wygląda jak kwiat, uroczo wpasowała się w klimat miejsca oraz w te dwie stylizacje!
Co mogę więcej powiedzieć? Napewno bardzo dziękuję Martynie, która mimo wszystko dzielnie działała tego dnia i uparcie dążyła do tego, by poprawić mi nastrój! :) Oraz oczywiście mojemu niezastąpionemu Piotrkowi, który podobnie jak i Martyna starał się mnie pocieszać i wspierać :) Grunt to mieć doskonałą ekipę, a taką z pewnością miałam tego dnia! :)




Sukienka: Ana Louise







Modelka: Martyna Rossa




Backstage :)





Zdjęcia: Katarzyna Banaszek

Komentarze

  1. Genialne zdjęcia jak zawsze :)))
    http://wiecznamgla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *