Spóźniona.. magia świąt

No cóż.. tak jak w opisie! Trochę nam się spóźniło z tą sesją, ale co zrobić, gdy siła wyższa nie pozwala na realizację tylu sesji, ile by się chciało i w takim czasie, gdy się chce.. ale nie może. Mimo sesji poświątecznej, to i tak czułam ten klimat, który zawsze odczuwam, gdy robimy z Izą nowe sesje świąteczne. Jak zwykle Iza pojawiła się na sesji z uśmiechem od ucha do ucha, z pozytywnym nastawieniem, nawet do tego zimnego wieczoru, gdy dosłownie zamarzałyśmy! A Iza odważyła się nawet na kilka zdjęć w samym body! Brrr! Nie widziałam się z Izą od naszej ostatniej sesji świątecznej, dlatego bardzo cieszyłam się, że w końcu, po roku, ponownie mogę ją fotografować, w tym naszym wyjątkowym czasie, jakim są święta. Sesje świąteczno-taneczne zdecydowanie należą do Izy, byłoby mi bardzo przykro, gdyby nie udało nam się spotkać, jak co roku. Tradycję jednak udało się zachować!!! I to jest dla mnie najważniejsze :) Fantastycznie było ponownie bawić się tymi wszystkimi światełkami, ozdobami, uzyskiwać ulubiony bokeh i ulubione kolorki. W tym roku nareszcie udało nam się pstryknąć również kilka portretów, zawsze o tym zapominałyśmy, dlatego fajnie, że nareszcie pamięć nam dopisała :) To był zdecydowanie z lepszych wieczorów fotograficznych tamtego roku, dzięki Izie ulotniła się cała moja zła energia i przypomniałam sobie, jak bardzo lubię bawić się fotografią i spotykać z ludźmi dzięki fotografii. Dzięki Kochana! <333






Tańczyła: Izabella Zagórna







Spódniczka: Ana Louise








Backstage ➡➡➡





Nasze pozostałe świąteczne sesje możecie obejrzeć tutaj:

klik 
klik 

Zdjęcia: Katarzyna Banaszek
https://www.facebook.com/KBanaszekPhotography

Komentarze

  1. Jak zwykle wow! Zdjęcia są wspaniałe, magiczne *.*
    Jest ich sporo, ale chętnie obejrzałabym dwa razy tyle ;)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *