Taneczna magia świąt


Świąteczna sesja taneczna? Dlaczego nie! :D Miałam taką potrzebę, by w te święta zrobić coś w dokładnie swoim stylu, ulubionym stylu, którym są sesje taneczne. Piękne dekoracje warszawskie trzeba było wykorzystać i udało się to w najlepszym towarzystwie Izy, z którą w tym roku bardzo aktywnie działałyśmy. Było i baletowo i jazzowo, jednak na świąteczną sesję wybrałyśmy baletowy klimat. Ujęcia stópek Izy ze światełkami w tle dawały mi masę radości i spełnienia, bo właśnie tak chciałam przekazać piękne połączenie klimatu świątecznego z tańcem!
Ogółem łatwo nie było. Jadąc na sesje (a było to na trzy dni przed Wigilią) skrycie liczyłam, że skoro jest to ostatni weekend przed świętami, większość ludzi wybierze się na ostatnie świąteczne zakupy. Po raz kolejny życie pokazało jak bardzo jestem naiwna :D Tłum ludzi praktycznie uniemożliwiał nam wykonanie ambitniejszych póz i kadrów, miałyśmy niewiele miejsca na naszą sesję, a ponadto kosztowało nas to naprawdę wiele cierpliwości, gdy musiałyśmy walczyć z rozwrzeszczanymi dzieciakami i chciwymi rodzicami, którzy wszędzie chcieli robić swoim dzieciom zdjęcia, co oczywiście jest zrozumiałe - pamiątka musi być :) Cieszę się, że przygoda z fotografią nauczyła mnie być cierpliwą osobą, dzięki temu wytrwałam te farsę :D Tłum ludzi nie był naszą jedyną bolączką. Musiałyśmy zmagać się z mrozem i wiatrem, który potęgował zimno.. Do tej pory nie mam pojęcia, jakim cudem Iza to wszystko wytrzymała, zwłaszcza pod koniec, gdy miała przemoczone całe puenty i zmarznięte stópki i dłonie. Czasem mnie to zadziwia ile człowiek jest w stanie poświęcić, by uzyskać efekty zdjęciowe..  Cenię to bardzo i jednocześnie błagam niebiosa, by Iza mi wybaczyła, że musiała przejść przez te ciężkie warunki :P Mimo, że sama zmarzłam ogromnie, gdybym miała możliwość powtórzenia tej sesji, choćby ot tak, napewno bym to zrobiła! Dla tego wszystkiego było warto ponownie spotkać Izuchę i mieć w portfolio te kadry :)
Iza, dziękuję za pełne poświecenie, determinację i uśmiech, który mimo ciężkich warunków, miałaś przez cały czas na ustach! :* I oczywiście za cudny taniec oraz za poświęcenie do kilku kadrów swoich nowiutkich, błyszczących puent! Jesteś wielka! :)








Dancer: Iza Zagórna
Photo: Katarzyna Banaszek
https://www.facebook.com/KBanaszekPhotography

Komentarze

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *