Jesiennie z Leną


Sesja dla Leny była prezentem urodzinowym, który organizowały jej siostry, Sonia i Pola. Sonia szczególnie zaangażowała się we wszystkie przygotowania, właściwie dzięki temu niewiele miałam do przysłowiowej "roboty", zajęła się naprawdę wszystkim, stylizacją, miejscem, makijażem, to się ceni, dlatego bardzo za to dziękuję :) Przyznam, że zdjęcia, które zrobiłam dla Leny są jednymi z moich ulubionych portretów, które wyszły z pod mojej ręki! Uwielbiam jesienne sesje, a już zwłaszcza w takich stylizacjach, takiej scenerii i w takim klimacie. Nawet światło, tego dnia, współpracowało perfekcyjnie. Co do Leny, był to jej pierwszy raz przed obiektywem, pierwsza sesja zdjęciowa, w której brała udział, a podkreślę jeszcze, że ma jedyne 14 lat, jednak w ogóle tego wszystkiego nie odczułam, współpracowało mi się świetnie :) Podoba mi się jej typ urody i to jak zachowywała się przed obiektywem, bardzo naturalnie i bez żadnego skrępowania. Niejedna starsza początkująca modelka mogłaby jej tego pozazdrościć :) Cieszę się, że dziewczyny wybrały akurat mnie do zrobienia tego prezentu dla Leny, bawiłam się świetnie i do tej pory czuje się spełniona, gdy patrzę na efekty, które wspólnie uzyskałyśmy :)





Photo: Katarzyna Banaszek
http://www.facebook.com/KBanaszekPhotography

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *