Jesień


Nareszcie jesienne ujęcia w moim portfolio. Bardzo brakowało mi takich zdjęć, nie mówię tu o zdjęciach jesiennych, ale ogólnie o portretach! Będąc w wirze zdjęć tanecznych odłożyłam na bok portretowe sesje. Mimo, że najbardziej na świecie kocham robić taneczne kadry, to tęskniłam za portretowymi sesjami, dlatego cieszę się, że w pewną sobotę października wybrałam się na portretową sesję z Anią i z jej przyjaciółmi. Pogoda tego dnia była nieziemska, wręcz idealna, choć było dosyć zimno, to jednak jesienne słońce idealnie wyglądało przy kolorowej scenerii parku Ujazdowskiego. Sesja zdjęciowa była dla Ani prezentem na jej urodziny, jej przyjaciele byli z nami podczas sesji, nawet pomagali nam przy kilku ujęciach (dziękuję za aktywne rzucanie liśćmi!), Ania zażyczyła sobie również kilka ujęć ze swoim chłopakiem, dlatego mamy małą serię zdjęć zakochanych, których również brakowało mi w moim portfolio. Było bardzo wesoło, a pamiątkę z urodzin Ania ma na całe swoje życie, dlatego myślę, że to świetny pomysł na prezent urodzinowy, sama chciałabym dostać taki, a co! :D


Foto: Katarzyna Banaszek
http://www.facebook.com/KBanaszekPhotography

Komentarze

  1. Ładna dziewczyna, urocze portrety :) Z zakochanych ujęć bardzo podoba mi się trzecie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *