Tanecznie z Izą


Już po raz drugi mogę pokazać Wam efekty współpracy z sesji z cudowną Izą. Po raz pierwszy współpracowałyśmy w lipcu, wtedy wszystko odbyło się na ogromnym spontanie, ale zarówno wtedy jak i teraz, Iza mega pozytywnie zaskoczyła mnie strojem, jaki dobrała do sesji. Na kilka dni przed sesją powiedziałam Izie, co mniej więcej pasowałoby do nowej odsłony naszych zdjęć, ta stanęła na wysokości zadania i perfekcyjnie mu podołała :) Choć zazwyczaj nie przywiązuję za bardzo wagi do stroju, jaki trzeba dobrać do sesji tanecznych (wolę stawiać na prostotę), to jednak zwiewność sukienki, którą miałyśmy na tej sesji była naprawdę nieoceniona i bardzo inspirująca.
Współpracować z Izą, to ogromna przyjemność, zdjęcia przebiegają w wesołej i sympatycznej atmosferze, poza tym Iza jest bardzo wyrozumiała, gdy proszę o setne powtórzenie jakiegoś skoku! :D W tanecznych zdjęciach zarówno fotograf, jak i tancerz, dąży do perfekcji, często jest tak, że jeśli mnie idealnie uda się ująć jakąś pozę, to wtedy tancerz potrafi przyczepić się do miliona niedociągnięć w swoim skoku czy w jakiejkolwiek innej pozie :) Oczywiście jest także na odwrót :D Jednak taka współpraca pokazuje, jak bardzo zależy obydwu stronom na idealnych efektach. Cenię profesjonalizm swoich tancerzy, bo właśnie dzięki niemu ich pozy, a tym samym nasze zdjęcia, są tak spektakularne :)
PS. Tak w ogóle, to nie sądziłam, że zatańczymy zimą w plenerze, śmiało więc mogę powiedzieć, że tańczymy w każdym miejscu i o każdej porze roku! :D


Udało nam się również nagrać krótki, amatorski filmik z backstage z naszej sesji, bardzo cieszą mnie takie filmiki, choć nagrywam je zwykłą cyfrówką, którą utrzymuje tylko statyw, to jednak świetnie jest spojrzeć na takie sceny z sesji, przypominają mi o przeżyciach i emocjach, jakie towarzyszyły mi podczas zdjęć, myślę, że dla osób, które są ciekawe jak mniej więcej przebiegają nasze sesje, jest to również dosyć fajna sprawa. Narazie bardziej skupiam się na robieniu zdjęć niż na nagraniach, ale mam nadzieję, że gdy zrobi się cieplej, pogodzę te dwie rzeczy i na bieżąco będę mogła Wam pokazywać kulisy naszych sesji, nie tylko tanecznych :)


Photo: Katarzyna Banaszek
http://www.facebook.com/KBanaszekPhotography

Komentarze

  1. przepiękne kolory, świetne miejsce! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kolory! A Iza genialnie wyszła na zdjęciach! Gratuluje efektów Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowite, takie figury to ułamki sekund, ujęcia, które gdyby nie zdjęcia, ciężko byłoby dostrzec! Piękne, naprawdę podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia, piękne, niesamowite <3

    OdpowiedzUsuń
  5. podziwiam szczerze! po obejrzeniu filmiku tym bardziej :) mam pytanie : na Twoich zdjęciach są takie charakterystyczne kolory, wszystkie mniej wiecej w tym samym odcieniu. Złożyłaś jakąś swoją akcję/krzywe, które do każdego uzywasz czy każde osobno? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w tej sesji <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *