Powtórka


Moja pierwsza sesja z Dianą miała być kolorowa, w moim ulubionym pięknym pomarańczowym świetle, ale niestety nic z tego nie wyszło, nie dopisała nam wtedy pogoda. Musiałam więc zrobić wszystko, by tę sesję powtórzyć i wykorzystać rewelacyjne możliwości Diany tak, jak sobie to wyobrażałam. Nie mogłyśmy oczywiście powtórzyć identycznie tamtej sesji, dlatego też zrobiłyśmy coś nowego. Zaczęłyśmy portretami, podczas których wisiały nad nami ciemne chmury, dlatego myślałam, że znowu czeka nas zawód przez pogodę. Na szczęście, gdy przyszedł czas na ujęcia taneczne, słońce idealnie, jak na zawołanie, wyszło zza chmur. Mam czasem wrażenie, że słońce współpracuje ze mną, wtedy, gdy tego potrzebuje, a gdy się obraża na mnie nie wychodzi zza chmur :D Cieszę się, że tego dnia pokazało się i mogłam je ująć w tak wspaniałym towarzystwie. Pierwsze kadry wykonałyśmy na terenie pałacyku w Teresinie, a ostatnie na pobliskich łąkach. Miałam także okazję i przyjemność krótko nagrać Dianę w akcji! To była wspaniała nowość, dlatego nie mogłam się powstrzymać i dodałam ten moment do filmu z backstage. Mam nadzieję, że Wam się spodoba!



Photo: Katarzyna Banaszek
http://www.facebook.com/KBanaszekPhotography

Komentarze

  1. 4 zdjęcie jest najlepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielki talent chwytania chwil <3
    Każde zdjęcie to wielkie "wow",
    myślę, że jako początkująca mogę brać wielki przykład, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe portfolio :) Czy możesz zdradzić jakim obiektywem fotografujesz? Na pewno te wspaniałe kolory są też "podkręcone" w photoshopie, ale i tak będę Ci niezmiernie wdzięczna za odpowiedź. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, cudowne zdjęcia!
    Mam pytanko, używasz jakiś filtrów? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak mnie zastanawia... Skończyłaś jakąś szkołę fotograficzną czy wgl coś w innym kierunku i to tylko twoje hobby?

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowite zdjęcia!
    mam pytanko, a mianowicie czy używasz jakiś filtrów?

    OdpowiedzUsuń
  7. cudeńko :D jestem pełna podziwu

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje zdjęcia są cudowne! jesteś jedną z moich inspiracji!
    całuję gorąco
    ola-osinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używam filtrów i nie skończyłam żadnej fotograficznej szkoły :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *