Olsztyn & Pieniężno

Nareszcie znalazłam dłuższą chwilę, by poświęcić więcej uwagi dla swojego bloga. Przechodziły mi nawet przez głowę myśli, czy nie zrezygnować z pisania postów, w końcu mam fan page, jest maxmodels, photoblog, a nawet kanał na youtube, gdzie dodaję filmiki z sesji, które przecież najlepiej pokazują to, co dzieje się na naszych sesjach. Jednak blogspot jest tak głęboko ze mną zjednoczony.. od lat wylewam tu swoje uczucia i radości dotyczące fotografii. Dlatego też - zostaje :) Choćby po to, bym mogła za kilka lat spojrzeć na te wpisy i poczytać, jak piękne było moje życie ozdobione tak wspaniałą pasją :)
Dziś postanowiłam napisać post o moim krótkim pobycie w Olsztynie i dłuższych odwiedzinach Pieniężna. Wiadomo co, a właściwie KTO ciągnie mnie na warmie i mazury :) Właśnie tam mieszkają moi najbliżsi przyjaciele, których poznałam dzięki fotografii, co pisałam już miliard razy i pewnie jeszcze kolejne miliard razy powtórzę (dla przypomnienia! :D). Priorytetem było dla nas spędzenie razem czasu, co wykorzystaliśmy na maksa! Jako, że cała nasza trójka żyje tą pasją, tj fotografią i modelingiem, zrobiliśmy oczywiście kilka wspólnych sesji :) Zaczęliśmy od sesji retro, w której pozował mi wspaniały duet dwóch Klaudii :) Klaudia Wielguszewska i Klaudia Zorant! Przyznaję, że miałam małe obawy czy dziewczyny napewno będą do siebie pasowały, bowiem prezentują totalnie inny typ urody, jednak widząc je razem już na żywo i po wszystkich przygotowaniach (makijażu i fryzurze) wiedziałam, że zagrają świetny i dobrany duet. Apropo makijażu i fryzury - ekipę miałam na najwyższym poziomie! Makijaż wykonała wspaniała i już totalnie niezastąpiona w Olsztynie wizażystka, Paula, która niejednokrotnie pomagała przy moich sesjach. Wspaniały retro klimat nadały fryzury, które zrobiła nowa, utalentowana duszyczka w moim teamie zdjęciowym - Magda! Wytrzeszczaliśmy oczy na fantastyczne fryzury, które Magda stworzyła i głównie dzięki nim udało nam się przeistoczyć nasze Klaudie w damy retro :) Stylizacje do sesji przygotowała Klaudia, Klaudia Wielguszewska, wie jak wybrzydzam czasami przy ciuchac ( :D ), ale spełniła moją wizję na tysiąc procent :) Żeby jednak nie było tak cukierkowo - tego dnia była jedna rzecz, która niestety totalnie nie dopisała! Mianowicie pogoda.. deszcz padał niemal przez całe popołudnie, co nieco osłabiało nasze nastroje, a już zwłaszcza mój. Próbowaliśmy przeczekać aż ciemne chmury przejdą, jednak po kilkunastu minutach zorientowaliśmy się, że nic z tego. Dlatego musiałyśmy improwizować! Na początku dziewczyny pozowały mając jako taki dach nad głową, potem jednak musiałyśmy zmienić trochę otoczenie i niestety Klaudie zmokły.. Przez to wszystko sesja była ekspresowa! Cała ekipa mimo tej niepomyślności dała z siebie wszystko, mimo zimna, mimo deszczu, za co pięknie dziękuję! Nawet fryzury wytrwały niemal nietknięte, ale co się dziwić skoro wyszły z pod tak utalentowanej ręki :)


Po skromnych podbojach Olsztyna pojechaliśmy, razem z Klaudią i Piotrkiem, do rodzinnego miasta Klaudii, do Pieniężna :) Klaudia ugościła nas na najwyższym poziomie, było wspaniale! Spędzić ten czas razem, to dla mnie, jedne z najlepszych chwil tych wakacji. Będąc w Pieniężnie nie obyło się, oczywiście, bez sesji :) Piotrek z Klaudią zrobili sportową sesję, zaś Klaudia i ja tym razem postawiłyśmy na kolejny duet, ale tym razem duet bardzo emocjonalny, mianowicie sesja zakochanych, Klaudia i jej chłopak, Kamil, w roli głównej. W kwietniu, tego roku, miałam już przyjemność fotografować tą wspaniałą parę! Tym razem trochę ambitniej, dlatego, że zrobiliśmy zdjęcia na łódce w Nowej Pasłęce. Opanować łódkę nie było łatwo! Prąd niósł ją w totalnie inną stronę, niż chcieliśmy, ale Kamil dał sobie radę bez narzekania, z pełną mobilizacją :) Zawsze chciałam zrobić takie zdjęcia, choć jednak brakowało mi klimatu zachodzącego słońca, to jednak marzenie zostało spełnione, dzięki Klaudii i Kamilowi! Nie obyło się bez rzucania confetti, w czym pomógł nam Piotrek :) Dziękuję Wam za te chwile, za spełnienie mojego małego marzenia :) Wspaniała ekipa!!!


Po powrocie z Pieniężna, razem z Piotrkiem spędziłam jeszcze kilka godzin w Olsztynie, co wspólnie wykorzystaliśmy na zrobienie dosłownie kilkunastu zdjęć dla niego! To sama przyjemność fotografować najlepszego przyjaciela, kochaną buźkę, zadowoloną z efektów :) Trafiliśmy nawet na obłędne światło! Piotrek, który sam jest fotografem, genialnie wczuł się w rolę modela, druga strona obiektywu nie jest mu obca! :) Zdjęcia zrobiliśmy przy okazji nagrywania filmików do reportażu, który robiłam o Piotrku. W kolejnych postach napewno napiszę o tym coś więcej :)


Tęsknię za wakacjami, za klimatem letnich dni, za tym ciepłem i beztroską, którą przeżywam za każdym razem w towarzystwie swoich przyjaciół :) Nie czuję, by te wakacje były dla mnie jakieś przełomowe, czy w pewien sposób wyjątkowe, a wręcz odwrotnie, ale cieszę się, że mogłam przeżywać te chwile z Klaudią i Piotrkiem, bardzo Wam za to dziękuję, a Klaudii za cudowną gościnę :) Jesteście NAJLEPSI :*

Photo: Katarzyna Banaszek
http://www.facebook.com/KBanaszekPhotography

Komentarze

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *