Chwila dla pasji - Kasia Zakrzewska

Chwila dla pasji, to seria amatorskich reportaży, które postanowiłam tworzyć wspólnie z ludźmi, którzy są głęboko związani ze mną oraz z moimi zdjęciami. Dlaczego nadałam taki tytuł tej serii? Mimo, że w życiu codziennym poświęcamy wiele uwagi dla naszej pasji, bawimy się nią, niejednokrotnie żyjemy, czerpiemy z niej radość, to jednak tak mało poświęcamy na rozmowy o niej, na taką chwilę, w której cała uwaga i wszystkie nasze myśli skupiają się na niej. Pomysł na te filmiki wpadł mi do głowy, gdy z zapartym tchem oglądałam reportaże tworzone przez pewien kanał na youtube. Dotyczyły one ludzi związanych z górami i o ich miłości do nich. To mnie natchnęło do tego, by także spróbować stworzyć coś podobnego. Zawsze lubiłam oglądać takie reportaże, pełne miłości do swojego hobby, pełne pasji. Na początku nie wiedziałam czy podołam czemuś takiemu, nagrywanie filmów to jednak totalnie inna sprawa niż robienie zdjęć, a ani w jednym ani w drugim mistrzem nie jestem. Nie trzeba jednak profesjonalnego sprzętu i wiedzy, by poszerzać swoje horyzonty i próbować nowych rzeczy. Od razu wiedziałam kogo napewno chciałabym zaprosić do tego typu filmów. Nie wszyscy się zgodzili, ale zdecydowana większość podjęła się temu zadaniu :) Bardzo ich podziwiam jednocześnie, sama chyba bym się nie odważyła..
Pierwszy reportaż zrobiłam z Kasią, Kasią Zakrzewską. Kasia, to moje odkrycie tego roku :) Dzięki niej przekonałam się, że jeszcze istnieją na tym świecie ludzie, z których pasja aż się wylewa! Kasia zawsze dużo mówi o swojej miłości do tańca, o tym dlaczego tak bardzo jej na tym zależy, dlaczego taniec jest dla niej całym światem, ile znaczą dla niej ludzie, dzięki którym może się rozwijać. To naprawdę rzadkość, by ktoś z tyloma emocjami, czasem nawet z wypiekami na twarzy, mówił o swojej pasji. Zarażała mnie swoją radością do tańca na każdej sesji, przy każdej rozmowie. Choć jednocześnie jest wstydliwą osobą, to jednak bez żadnego zastanawiania zgodziła się stworzyć ze mną ten krótki reportaż, bo jak sama powiedziała "o swojej pasji mogę mówić godzinami" :) Na początku nie było łatwo. Obie nie wiedziałyśmy do końca "jak to ugryźć" i "z czym to zjeść". Spędzone godziny na sali tanecznej, to był pikuś przy tym, jak na początku ciężko było zacząć rozmowę. Jednak bez poddawania i bez jakiegokolwiek udawania, Kasia się otworzyła :) Mimo, że mówi, że jest zamkniętą osobą, to mówiąc o swojej pasji, widziałam, że była bardziej otwarta i naprawdę bardzo szczera. Choć miała ze sobą małą ściągę, bo nie wybaczyłaby sobie, gdyby wszystkiego, co chciała przekazać, by nie powiedziała, to ten cały mały wywiad wypadł szczerze i tak, jak sobie to wyobrażałam :) Gdy montowałam cały filmik miałam w sobie tyle energii i radości, jak od dawna nie. Dało mi to ogromnego powera! Wiem, że to wszystko jest narazie bardzo amatorskie, ale kto wie? Może za jakiś czas pójdę do przodu :) Z takimi ludźmi u boku - napewno :)


Uwielbiam stawiać sobie nowe wyzwania, takie, które dadzą mi radość i wystawią na pewną próbę. Taką próbą, samej siebie, napewno są te reportaże. Mam przy sobie masę wspaniałych ludzi, których chciałabym złapać za rękę i powiedzieć "opowiedz mi o swojej pasji". Liczę, że nie jedna jeszcze taka osoba da się zaprosić do takiej współpracy i do opowiedzenia o swoim hobby, które nie jest rutyną, ale całym światem :)

Bardzo chciałam podziękować Kasi, że odważyła się opowiedzieć mi, a właściwie nam, o tym, dlaczego ta pasja jest taka ważna, jak zaczęła się ta wspaniała przygoda i dlaczego chce ją kontynuować! Liczę, że jeszcze nie raz Kasia podzieli się ze mną swoją pasją, jaką jest taniec. Będzie to dla mnie największy zaszczyt tworzyć z tak wartościową osobą, dla której taniec to coś więcej!!!
Dziękuję bardzo za pomoc, przy tworzeniu filmu, Piotrkowi Stankiewiczowi i Natalce Wiercioch! :)

Komentarze

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *