My lovely sun


Jako fotograf, który ubóstwia światło zachodzącego i wschodzącego słońca, byłam w siódmym niebie fotografując Agatę skąpaną w tym najpiękniejszym świetle. Bardzo brakowało mi tych kadrów, w których słońce stwarza tak cudowny klimat. Na dodatek miałam w końcu okazję zrealizować wizję stylizacji, która od około 2 lat tkwiła w mojej głowie, sukienka leżała w szafie i czekała na wykorzystanie, beret pożyczony od teściowej również się przydał! :) Ostatnio mam ochotę na zdjęcia a'la vintage, dlatego cieszę się, że to już kolejna taka seria, którą ostatnio mogłam stworzyć i mam nadzieję, że nie ostatnia! Co do mojej modelki, Agatę miałam przyjemność fotografować już po raz drugi, świetnie się czuję w jej towarzystwie i lubię jej styl pozowania, jest delikatny i eteryczny, poza tym Agata bardzo lubi się uśmiechać do zdjęć, ale tym razem miała to zabronione przeze mnie :D Dostałam od Agaty zaproszenie do Krakowa, gdzie studiuje, mam nadzieję, że w niedługim czasie będę miała okazję i możliwość skorzystania z jej propozycji! :)


Foto: Katarzyna Banaszek
http://www.facebook.com/KBanaszekPhotography

Komentarze

  1. interesujące kadry... i to światło! również uwielbiam w takim fotografować...
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *