Ewelina


Tak naprawdę niewiele mogę powiedzieć na temat sesji z Eweliną, poza tym, że po drodze miałyśmy wiele perypetii związanych z umawianiem całej tej sesji. Gdy przyglądałam się biegowi wypadków moje wnioski były jedne - ta sesja nie dojdzie do skutku. Ale tak bardzo zależało mi na tym, by mieć tak nietuzinkową buzię w swoim portfolio, że mimo wielu przykrości oraz niepowodzeń, postanowiłam nie poddać się i powalczyć o tę sesję. Jak widać, opłacało się, choć nawet w dniu spotkania miałyśmy wiele przypadków, które usilnie starały się nam w tej sesji przeszkodzić. Zdjęcia zrobiłyśmy praktycznie w pół godziny! Ale co tu dłużej przeciągać (choć i tak nie było mowy o przeciąganiu z racji małej ilości mojego czasu), gdy taka twarz broni się już po dwóch minutach robienia zdjęć, bo tak naprawdę już po dziesięciu minutach miałam gotowy materiał do obrobienia. Jestem zachwycona urodą Eweliny! Dlatego po cichu marzy mi się, byśmy jeszcze miały (dłuższą) okazję do fotograficznego spotkania :)
Bardzo dziękuję za idealny makijaż Karolinie, a za wypożyczenie kapelusza, Alicji :*












Modelka: Ewelina Przeworska
Wizaż: Karolina Czarnecka
Kapelusz: Alicja Cieloch
Zdjęcia: Katarzyna Banaszek
https://www.facebook.com/KBanaszekPhotography

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *