Fassh magazine


I kolejna współpraca z Igorem za mną! :) Sesja realizowana była dla magazynu FASSH, którego ekipa zaprosiła mnie do współpracy. Był to pierwszy numer, numer międzynarodowy! Ogromne wyróżnienie dla tak małego fotografa, jakim jestem ja :) Nigdy nie miałam przyjemności robienia edytorialu dla jakiegokolwiek magazynu, więc podjęłam się tego zadania, choć z niemałymi wątpliwościami. Zadanie było konkretne - zdjęcia typowo modowe. Bardzo rzadko zdarza mi się takie robić, dlatego wtedy miałam wątpliwości, czy się tego podejmować, ale pragnienie zrealizowania czegoś nowego dla tak świetnego magazynu zwyciężyło :) Ekipę wybrałam na najwyższym poziomie :) Model spisał się rewelacyjnie, współpraca z Igorem należy do najprzyjemniejszych, przyznam, że spośród wszystkich modeli, których miałam u siebie, z Igorem współpracuje mi się najlepiej. Jego profesjonalne podejście do sesji aż imponuje! Atmosfera genialna, wesoła, luźna. Więc czego chcieć więcej? :) W sesji pomagała nam stylistka, Kasia i projektantka, Beata. Ich pomoc była oczywiście nieoceniona! Miałyśmy również rzeczy autorstwa projektantki z Berlina, której niestety nie mieliśmy okazji poznać osobiście. Wspominam tą sesję naprawdę dobrze, wszystko tego dnia dopisało, a ja cała w nerwach przed sesją, podczas zdjęć totalnie wyluzowałam i pomyślałam, że warto było podjąć się tego zadania, choćby tylko dla czasu spędzonego z moją świetną zdjęciową ekipą :) Dziękuję Wam za wszystko!


A poniżej mały backstage, o który prosił nas magazyn "Fassh magazine" :)


Foto: Katarzyna Banaszek
http://www.facebook.com/KBanaszekPhotography

Komentarze

  1. nie bierz się za modę. Kiepskie zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieprawda! Są rewelacyjne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie są kiepskie! Ale to prawda, że to edytorialowych im brakuje sporo - ty masz po prostu taki styl (swój własny, niepowtarzalny) który do tego typu zdjęć ma się nijak - i jeśli chciałabyś w to iść to jeszcze trochę pracy przed Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dlatego byłam zdziwiona, że mnie w ogóle zaprosili do tego typu zdjęć :) I nie, nie zamierzam w takie sesje brnąć :D

      Usuń
    2. To odetchnęłam z ulgą ;) Widać, że sama wiesz co Ci najlepiej wychodzi i chwała Ci za to! ;D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *