20000!


Najpiękniej jak umiem i najprościej, jak tylko potrafię - DZIĘKUJĘ :) Za to docenienie, które wiele dla mnie znaczy, które jest dużą częścią mojego życia, moją codziennością, małym kawałkiem mojego serca, mojej duszy, która przepełniona jest fotografią :) To właśnie dzięki Wam niejednokrotnie czułam się doceniona, dowartościowana, to Wy często dawaliście mi kopa do działania, motywowaliście. Krytyka, którą również spotykałam, choć na kilka sekund rujnowała wszystko, o czym marzyłam, potem dawała mi do myślenia i również motywowała, by być lepszą, by naprawiać błędy i ich nie powtarzać. To również dzięki Wam czuję, że fotografia jest stworzona dla mnie. To docenienie, to jedna z najpiękniejszych rzeczy jakie przydarzyły mi się w życiu. Nigdy, PRZENIGDY, nie spodziewałabym się, że tak to wszystko się potoczy, z ręką na sercu. Wszyscy tak mówią, wiem. Ale tak jest :)

Od jakichś 7 tysięcy robię sobie screeny mojego fan page. Ot tak, na pamiątkę. Teraz, kiedy do nich wracam i porównuję, porównuję wszystko od a do z, naprawdę kręci mi się łezka w oku. Tyle przeżyłam z fan pejdżem, poznałam tylu wspaniałych ludzi, ludzi, którzy często przesyłali mi, dla nich drobne, ale dla mnie niesamowicie ważne, gesty, tj wiadomości przepełnione po prostu słowami wsparcia :) Czasem nie chce mi się w to wszystko wierzyć, w to, dla ilu ludzi jestem inspiracją, ilu ludziom podobno pomogłam.. samymi zdjęciami.. Wiem, że nie zawdzięczam tylko sobie to, co dzieje się wokół mnie. Modelki, modele, tancerze, wizażyści, fryzjerzy, styliści. Wy, ludzie, którzy lajkujecie, którzy udostępniacie. Pamiętam, kto mi pomagał, kto wspierał najbardziej. Niejednokrotnie sobie to uwieczniałam screenami :) Efekty screenów poniżej :)

 











Wiem, co komu zawdzięczam i jestem Wam niesamowicie wdzięczna. Do niczego sama bym nie doszła. To wszystko, dzięki Wam :) Dziękuję Wam za te gesty, za te wszystkie miłe słowa, które mnie uskrzydlają i pozwalają choć na trochę uwierzyć w siebie :) Dla mnie to naprawdę wiele znaczy, bardzo cieszy i sprawia, że często naprawdę czuję się fotografem :)

Ale najbardziej dziękuję wszystkim, którzy tworzą ze mną sesje. Bez Was nie byłoby NICZEGO, to Wy tworzycie tą stronę i dzięki Wam ma się ona tak dobrze. Jesteście moim motorem napędzającym, moim lekiem na całe zło, dzięki Wam istnieje moja fotografia. Dziękuję Wam za to! Za cały wkład, za obecność :)
 



Foto: Katarzyna Banaszek
http://www.facebook.com/KBanaszekPhotography

Komentarze

  1. oj i nawet ja tam jestem <3 kochana moja, zasługujesz na wszystko co najlepsze !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję takiej potężnej liczby fanów. ; ) Od dawna zachwycasz i mnie. Głębia Twoich zdjęć, kolor i uchwycenie obiektywem tak niesamowitych scen, dowodów możliwości ludzkiego ciała. Zauważasz piękno czyste i przesycone szczęściem i świeżością.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejuuu nawet ja jestem! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo i nawet ja tu się znalazłam :) Gratuluję tylu fanów i życzę Ci wieeeeelu sukcesów :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pełna podziwu dla tego co robisz, jesteś wierna swojemu stylowi fotografowania, non stop tworzysz coś nowego i zaskakującego. Inspirujesz! życzę powodzenia Kasiu i przede wszystkim gratuluję! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) W pełni zasłużone! :) Ludzie doceniają to co robisz i jak to robisz.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *