Radom

Wyjazd do Radomia, od tak dawna planowany, w końcu doszedł do skutku! Głównym celem, który mnie gnał do tego miasta, była sesja konkursowa, którą już dawno temu, wygrała u mnie Ada. Umawiałyśmy się z Adą na różne terminy, ale zawsze nam coś w tym przeszkadzało i spotkania nie dochodziły do skutku. Ale wreszcie musiałyśmy wcielić tę sesję w życie! Udało nam się to dopiero teraz :) Radom, który wydaje się tak odległy, mam dosłownie na wyciągnięcie ręki, dlatego podróż minęła mi szybko i przyjemnie. Na miejscu Ada już czekała na mnie! Pogoda tego dnia nie dopisała, jak to sobie zawsze wyobrażam, ale najważniejsze, że nic nie padało. Na początku nie mogłyśmy z Adą znaleźć sobie konkretnego miejsca, które by nam leżało, ale po czasie jednak coś udało nam się wynaleźć. Tak oto powstała nasza planowana, ale jednak spontaniczna ostatecznie, sesja :D Co do Ady, gdy już ją poznałam na żywo i spojrzałam na nią przez oko swojego obiektywu, wiedziałam, że dając jej główną nagrodę w swoim konkursie, dokonałam świetnego wyboru, którego nie żałuję! Pozuje wspaniale, tak, jak lubię - delikatnie i z uczuciami. Mam nadzieję, że następnym razem zrobimy coś bardziej konkretnego, mam to szczęście, że Ada dosyć często bywa w Warszawie, dlatego liczę, że jeszcze w tym roku powtórzymy naszą sesję!


Chwilę po sesji z Adą, miałam przyjemność fotografowania ślicznej Klaudii! Klaudia, to istny ideał! Piękne, kręcone, nietuzinkowe wręcz, włosy, idealnie białe i równe zęby, śliczny uśmiech, piękne oczy - to dziewczyna o zdecydowanie rewelacyjnej i nadzwyczajnej urodzie :) Na dodatek miałyśmy masę wspólnych tematów na rozmowy :) Dlatego czas z Klaudią minął mi bardzo szybko, ani się obejrzałam, a już odprowadzała mnie na dworzec PKS, skąd odjeżdżał mój bus do Warszawy. Cieszę się, że miałam okazję ją poznać oraz przyjemność fotografowania jej nietuzinkowej urody. Świetnie byłoby jeszcze kiedyś to powtórzyć :)


Dziękuję, dziewczyny, za świetnie spędzony czas, czas, który był również bardzo owocny, jeśli chodzi o zdjęcia, dziękuję także, że obydwie zajęłyście się mną podczas odwiedzin, nieznanego mi Radomia i mam nadzieję - do szybkiego zobaczyska!!! :)

Photo: Katarzyna Banaszek
http://www.facebook.com/KBanaszekPhotography

Komentarze

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *