Taneczny wschód słońca


Długo czekałam na tą sesję. Taneczny wschód słońca, to naprawdę coś. Kiedyś nie widziałam różnicy w świetle zachodzącego i wschodzącego słońca, ale odkąd zajmuję się fotografią, tę różnicę dostrzegam gołym okiem. Poza tym - magia, jaką daje wschód słońca jest niepowtarzalna. Szykując się, wieczór przed tą sesją, byłam pełna niepokoju. Czy słońce napewno się pojawi? Czy nie przykryją go chmury? Nie byłabym sobą bez przeżywania! :) Zawsze się tym martwię i przejmuję czy światło dopisze, czy znienawidzone chmury nie ukryją tego upragnionego światła. Ale jak to się mówi - głupi ma szczęście, więc po raz kolejny, fartem, mi się udało! :D Jechałam na zdjęcia do Skierniewic w towarzystwie swojej przyjaciółki, Patrycji, śmiałam się potem, że zawsze, gdy ją biorę ze sobą na zdjęcia, światło idealnie dopisuje :D Kasię na zdjęcia przywiozła jej mama - kolejna osoba, która tego dnia się poświęciła i wstała tak rano z łóżka! Los zsyła mi tak wspaniałych ludzi :) Nie mówiąc już o samej Kasi - jedna z moich ulubionych tancerek! O Kasię byłam więc spokojna, zawsze jest pełna zaangażowania, stu procentowej determinacji i PASJI i nie przez przypadek wielkimi literami, bo to co tkwi w niej i w jej tańcu, to prawdziwa miłość do tego i pasja, którą czuć na kilometr! To już nasza trzecia współpraca i po raz trzeci już, Kasia mnie nie zawiodła. Wręcz odwrotnie - po każdej sesji z nią chce się JESZCZE i JESZCZE i JESZCZE! Wspaniała dziewczyna :) I oczywiście przezdolna tancerka :) Mieć takich ludzi obok siebie, to prawdziwe szczęście :) A że szczęściem trzeba się dzielić - zapraszam do obejrzenia efektów naszej sesji :)


Dołączam również krotki, amatorski filmik z naszej sesji.
Nagrywanie tego, co się dzieje na naszych sesjach, chyba stanie się już tradycją! :)


Photo: Katarzyna Banaszek
http://www.facebook.com/KBanaszekPhotography

Komentarze

  1. śliczne zdjecia,marzy mi sie sesja z Tobą, powodzenia i życzę sukcesów w dalszej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się sposób w jaki pokazujesz talent ludzi, którzy z Tobą współpracują.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam oglądać Twoje filmiki z backstage'ów. wspaniała sesja, Twoje taneczne sesje [i nie tylko taneczne!] to mistrzostwo świata. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. dlaaaczego tak mało zdjęć?! piękne są <3

    OdpowiedzUsuń
  5. coś magicznego po prostu, niesamowite:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie zwykła sesja, po prostu magiczna, genialne zdjęcia :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję talentu fotograficznego. tworzysz naprawdę niesamowite zdjęcia <3 i widać, ze wkładasz do tego kawałek siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna jest ta sesja! Za każdym razem coraz bardziej zachwycam się Twoimi zdjęciami! Jesteś mistrzem! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoje zdjęcia, w szczególności te gimnastyczne. Mogłabyś napisać post, o tym na jakim trybie najlepiej fotografować przy wschodach i zachodach? Takie wskazówki dla początkujących. Bardzo Cię proszę, byłabym (pewnie nie tylko ja) bardzo wdzięczna. Jesteś genialna ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. JAkiego photoshopa uzywasz ? :) Cudowne masz te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej witaj, mam takie pytanie, może wydać się głupie i nawet nie wiem jak je ułożyć aby miało jakiś sens, wiec może powiem tak- zauważyłam na filmikach, że niektóre zdjęcia robisz przy słabym oświetleniu, jednak Twoje zdjęcia są bardzo wyraziste i wyostrzone, ani nie widać żadnych szumów, ponadto robisz zdjęcia osobom w ruchu. Jak osiągnąć takie zdjęcia? Jakieś konkretne parametry ustawiasz? Mam z tym problem, bo albo zdjęcia są rozmazane, albo ciemne, albo szumy :C
    Czekam na odpowiedź, pozdrawiam, Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu, cudowne zdjęcia! Gratuluję Tobie talentu :) To w jaki sposób wydobywasz piękno z tych zdjęć jest po prostu niesamowite. Czy ty używasz jakiś filtrów do nich? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na wszystkie pytania chętnie odpowiem w wiadomości prywatnej, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *