Celina


Już po raz któryś mam przyjemność opisać i pokazać Wam efekty sesji zdjęciowej z Celiną :) Celina, to jedna z moich pierwszych modelek, jako jedna z pierwszych osób pozowała przed moim obiektywem. Przy niej nauczyłam się wielu rzeczy, dzięki sesjom z nią moja wiara w siebie zawsze, choć trochę, się podnosiła, bo dzięki tak pięknej twarzy, moje zdjęcia nabierały połysku i wartości, co dawało mi wiarę w to, co robię! Bardzo się cieszę, że po tylu latach nadal razem się trzymamy i tworzymy wspólnie, sam fakt, że Celina nigdy we mnie nie zwątpiła, jest dla mnie wart milion punktów :) A uwierzcie, działać z tak piękną dziewczyną i z tak rewelacyjną osobą, to ogromne wyróżnienie :)
Tym razem zrealizowałyśmy serię zdjęć tanecznych (Celina powiązana jest tanecznie z hip-hopem) oraz sesję delikatną, na wsi, przy starej chatce. Zarówno w jednej jak i w drugiej serii, Celina wyglądała zjawiskowo, dlatego w obydwu seriach czułam się dobrze, nie potrafię wybrać, którą odsłonę wolę bardziej :)


Photo: Katarzyna Banaszek
http://www.facebook.com/KBanaszekPhotography

Komentarze

  1. Piękna. Mogę spytać jakim obiektywem robione ostatnie zdjęcie? Przepiekny bokeh :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu mogę napisać do ciebie maila? Podała byś go? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No jasne, katephotography@wp.pl, ale na maile raczej nie odpisuję, polecam pisanie wiadomości na mojego fan pejdża :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niby jedna modelka, a w takich stylizacjach wygląda nie do poznania :o osobiście bardziej podoba mi się taneczna odsłona chociaż przepiękne jest światło w drugiej serii

    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam twoje pomysły i techniczne wykonanie :)
    codziennie mogłabym oglądać twoje prace i pokazywać je znajomym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne zdjecia!! <3
    Uwielbiam wszystkie twoje wpisy <3
    blog ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *