"Jesteś tancerzem - dasz radę!"


Kolejna współpraca z teamem KajaKasiaLoveDance za mną! W poprzednim poście (który możecie przeczytać TUTAJ ), w którym opisywałam sesję z nimi, obiecywałam, że niedługo napewno dokończymy nie skończoną sesję. Udało nam się dotrzymać tej obietnicy :) Tego dnia wciąż padał deszcz, co przynosiło mi masę wątpliwości czy sesja się uda. Pora roku na sesję w deszczu, na dodatek w tak kusych ubraniach i na boso, zdecydowanie nie sprzyjała. W końcu przekonana przez upór Kasi, jednej z moich tancerek, dotarłam na miejsce pozbawiona jakichkolwiek obaw. Przywitali mnie uroczym bukiecikiem tulipanów, który dali mi z okazji moich urodzin (dziękuję!!! :*). Smutno było mi jedynie z jednego powodu - na sesję dotarły tylko dwie dziewczyny, Kasia i Ola oraz Tomek, nowa dusza taneczna, którą mogłam fotografować. Żałuję bardzo, że reszta dziewczyn się nie pojawiła!!! Tak czy owak daliśmy radę we czwórkę, mimo zimna, mimo tego, że co jakiś czas kropił deszcz, moi tancerze dali z siebie wszystko!
"Jesteś tancerzem - dasz radę!" - takie słowa wypowiedziała Kasia dopingując Tomka przy jednej z wykonywanych, trudnych póz. Zapadło mi to w pamięci i utwierdziło w przekonaniu, że tancerze, to twarde bestie niebojące się wyzwań, którym zawsze sprostają! To daje mi kopa do działania, by im, na swój sposób, dorównać :) Dowód na to, że dla perfekcyjnych efektów, są w stanie zrobić wiele! Doceniam to i podziwiam na każdej sesji, którą mam okazję wprowadzać w życie z tymi fantastycznymi, pełnymi pasji, ludźmi :) I właśnie tego dnia, Ola, Kasia i Tomek, udowodnili, że mają tą pasję w sobie - dziękuję Wam za to!!! A smutnego spojrzenia Kasi, pytającego "to widzimy się po raz ostatni?" nie zapomnę do końca życia!!! NIE, ZOBACZYMY SIĘ JESZCZE NIE RAZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :*


Więcej zdjęć możecie zobaczyć w krótkim filmie, który udało nam się nagrać :)



Photo: Katarzyna Banaszek
http://www.facebook.com/KBanaszekPhotography

Komentarze

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *