Leo mistrz!


Współpraca z Igorem była dla mnie wspaniałym i właściwie nowym doświadczeniem. Po raz pierwszy pozował mi jazzowy tancerz :) Czekałam na to bardzo długi czas i nareszcie, po tak długim okresie, doczekałam się tej sesji. Liczyliśmy na złoty zachód słońca.. marzenie, by zrobić zdjęcia taneczne przy tak cudownym świetle, które kocham najbardziej.. cóż, udało się! :) Dlatego właśnie mam do tej serii ogromny sentyment! Igor okazał się sympatycznym, wesołym i otwartym człowiekiem, współpraca z nim to istna rewelacja, zero jakichkolwiek barier, poza tym, już planujemy kolejne sesje (nie wiem, czy starczy nam na nie czasu, haha!). Poza tym, to naprawdę genialny tancerz, mistrz nad mistrzami! Nie mogłam nacieszyć oka nad tym, co robił, mogłam patrzeć i patrzeć, bez przerwy. Po prostu talent! :) Cieszę się, że mogłam zrealizować tą sesję, swoje marzenie, o którym tak długo myślałam, zawsze marzyło mi się połączyć taniec, te ulotne chwile przepełnione pasją i energią z zachodzącym lub wschodzącym słońcem. To naprawdę moja bajka :)



Pozował: Igor Leonik
Foto: Katarzyna Banaszek

Komentarze

  1. Zdjęcia jak zawsze cudowne, tancerz widać, że sympatyczny i kocha to co robi. Ubóstwiam twoje zdjęcia taneczne, mam wielką nadzieję, że z tym chłopakiem będzie jeszcze więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam wszystkie Twoje prace,są genialne.Masz świetne pomysły,modelki,a także modeli.Praktycznie codziennie przeglądam Twoją galerię i Twoje nowe prace.Mam nadzieję,że kiedyś dorównam moją amatorszczyzną do Twoich prac,pozdrawiam Malina Photography.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *