Ta chwila


Jak cudownie było znowu fotografować moją Adę! Wszystkie chwile, które razem tworzyłyśmy zapadną mi w pamięci do końca świata, przyznam szczerze, że jest to moja ulubiona sesja taneczna, jaką zrobiłam. Wiem, że najbardziej kocham łapać taneczne kadry skąpane w złotym słońcu, ale ta sesja, sesja z Adą, dała mi jakoś najwięcej satysfakcji, ponieważ skupiałam się tylko i wyłącznie na mojej wspaniałej tancerce. Nie na słońcu, nie na ludziach chodzących po ulicach czy na samochodach i tych innych rzeczach, jakie zazwyczaj towarzyszą mi podczas tanecznych sesji. Cała moja uwaga była poświęcona Adzie. Wszystko dzięki uporowi Ady, która twardo powiedziała, że nie chce streetowej sesji tanecznej. Mówisz - masz! :) Cieszę się, że Ada mnie namówiła na tą inną odsłonę tanecznych kadrów, było to wspaniałe doświadczenie, które przeżyłam w najlepszym towarzystwie! Ada, to cudowna osoba, która wprowadza na sesji wyśmienitą atmosferę, to bezcenne, kiedy przy drugiej osobie, czujemy się, jakbyśmy znali ją od lat! Dużo śmiechu, wspólna determinacja, walka o jak najlepsze efekty, świetny kontakt i porozumiewanie się niemal bez słów, to chyba najlepsze recepty na dobrą współpracę. Tak wygląda każda sesja z Adą. Dlatego, niestety, ale nie polecam Wam jej, bo Ada jest tylko moja! :D Genialne uczucie, że trafiam na tak wspaniałych ludzi. Czuję się zaszczycona! :) Bardzo się cieszę, że możemy łączyć razem tak cudowne pasje, jakimi są fotografia i taniec!


Dancer: Adrianna Patłaszyńska
Foto: Katarzyna Banaszek
http://www.facebook.com/KBanaszekPhotography

Komentarze

  1. Jesteś mistrzem ! łapiesz tak wspaniale chwile.. w niezwykły sposób pokazujesz pasję modelki/modelów.. Jesteś stworzona do tego typu fotografii.. zachwycasz za każdym razem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Cie! Jestem tancerką tylko z Konina to okolice Poznania jak bedziesz w tych okolicach to sie odezwij !

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki taniec jest przedstawiony na tej sejsi? jazz?

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku, jakie to piękne.
    wspaniała sesja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, niesamowite... Już nie wiem, jakim słowem określić Twoje zdjęcia, nie ma chyba takiego... Mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham tę sesję!!! Jest absolutnie wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. najpiękniejsza sesja ever! ubóstwiam ją chociaż twoje taneczne wszystkie są idealne *.*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *