Angie


Kolejna wspaniała współpraca taneczna za mną. Tym razem spędziłam ją w towarzystwie genialnej Angeliki Paradowskiej. To, co Angelika wyrabiała podczas naszej sesji było dosłownie nie do opisania! Angie jest przykładem na to, że ciało ludzkie nie zna granic i można zrobić z nim dosłownie wszystko. Czuję się ogromną szczęściarą, że mogłam uwiecznić Angelę i jej wspaniałe pozy taneczne, tym bardziej, że odbyło się to przy zachodzie słońca - ulubione światło, ulubiona seria zdjęć! Łapiąc wszystkie te chwile czułam się niesamowicie spełniona, miałam bardzo pozytywne nastawienie jadąc na tą sesję, choć ten dzień nie należał, do najlepszych dni mojego życia, oj wręcz bardzo odwrotnie, Angela zmieniła mój humor dosłownie po 5 minutach :) I to właśnie jest jedną z tych najpiękniejszych rzeczy, jakie mnie spotykają dzięki fotografii, dzięki fotografii tanecznej - darmowe leczenie ze wszystkich problemów :D Zawsze wracam szczęśliwa, z kartą pełną wspaniałych póz, z uśmiechem na ustach i z myślą "ja chcę jeszcze!". Szkoda, że nie można cofać czasu. Napewno wróciłabym do tych wszystkich świetnych chwil, które spędziłam z Angie! Dziękuję Kochana za wszystko, jesteś moją dumą!!! Spełniłaś moją wizję na milion %! KOCHAM CIĘ!!!


Dancer: Angelika Paradowska
Foto: Katarzyna Banaszek

https://www.facebook.com/pages/Angelika-Paradowska/320308234647446
http://www.maxmodels.pl/kasiula7.html
http://www.photoblog.pl/mysighs
http://www.facebook.com/KBanaszekPhotography

Komentarze

  1. Niesamowita sesja! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest niesamowita.. Obie jesteście !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe ujecie ,świetna modelka .Inspirujesz mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ujęcie przy przyczepie - świetne , wręcz perfekcyjne.
    Bardzo mi się podoba, dodaję do obserwowanych.

    Pozdrawiam i zapraszam na mój blog www.knapekblog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. w jaki sposób przerabiasz zdjęcia jeśli można wiedzieć?
    masz może kilka przydatnych trików ?

    piękne są zdjęcia, odbierają mowę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow. niesamowite zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy Angie na ostatnim zdjęciu ma siniaka na żebrach ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja prdl ... Przepraszam, ale po prostu nie mogę przestać patrzeć na te ujęcia !!! Modelka się wygina tak, jak ja zawsze chciałam, a Twoje ujęcia są boooooooooooooooskie !!! *.* Poezja :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *