Rose


Tak długo wyczekiwana sesja z Różą nareszcie doszła do skutku! Umawiałyśmy się dosłownie od ponad roku. Tak bardzo się cieszę, że w końcu udało nam się spotkać, poznać Różę, to była niesamowita przyjemność. Kolejny skarb u mnie w portfolio :) Znakomita, kochana osoba, cudowna tancerka, przezdolna gimnastyczka. Brak minusów, za to same plusy! Do sesji podeszła z ogromnym uśmiechem, wszystko robiła tak lekko, bez żadnego westchnięcia. Kolejna tancerka, która udowadnia ile taniec dla niej znaczy. Kocham pracować z tancerzami, uwielbiam ich energię, pasję, ich profesjonalizm z jakim podchodzą do tematu (ważne jest wszystko od a do z!), a przede wszystkim ta bijąca miłość do tego, co robią :) Zawsze widzę to gołym okiem! A wracając jeszcze do Róży.. poza tym, że miałyśmy milion tematów o wszystkim, to na dodatek usłyszałam od niej, że tworzę polskie "ballerina project"! Usłyszeć coś takiego z ust profesjonalistki, która tańcem zajmuje się na co dzień - bezcenne! Dodało mi skrzydeł, zdecydowanie.  Poza tym, muszę powiedzieć, że od zawsze marzyły mi się zdjęcia ze wstążką gimnastyczką! Oj, coś ostatnio dużo swoich fotograficznych marzeń wcielam w życie :D
Kochana moja! A teraz zwracam się bezpośrednio do Ciebie :) Już Ci mówiłam, że nie sądziłam, że dzięki jednej osobie można przeżyć aż tyle szczęścia! Poza sesją, zrobiłaś dla mnie w ciągu kilku godzin więcej, niż niektórzy przez całe życie. Spełniłaś moje małe życzenia, o których myślałam od dawna, o których napomknęłam Ci tylko ot tak, a Ty wcieliłaś je w życie! Nie wiem, jak mam Ci dziękować.. mogę się odwdzięczyć swoimi skromnymi sesjami, ale nie sądzę, że to wystarczy. Dziękuję, że sprawiłaś, że tyle razy w ciągu tych kilku chwil szczerze się uśmiechnęłam i poczułam, że jednak coś znaczę. Dziękuję. Bardzo bardzo bardzo. Jest w Tobie dużo ciepła, ile w niewielu osobach się spotyka. Jesteś wspaniała!


Pozowała: Róża Grochowska
Foto: Katarzyna Banaszek
Sesja wykonana w dniu: 10.07.2013r.

Komentarze

  1. dwa ostatnie zdjęcia najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram! Są cudowne i olśniewające! ❤️

      Usuń
  2. Twoje sesje zawsze mnie bardzo urzekały, ale ta jest chyba najlepsza! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Twoje sesje taneczne.<3 Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się stanąć przed Twoim obiektywem. Gratuluję tak wspaniałego talentu! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam aż twoje zdjęcia będą gorze i nie mogę się doczekać ;c cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  5. 5,6,7,8- te są boskie! :D Przecudowne robisz zdjęcia, aż wstydzę się zaprosić ciebie na moją stronę fotograficzną, bo ja w porównaniu z Tobą talentu mam za grosz ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. ale zazdroszczę sesja magiczna !!!!! najlepsza tyle emocji

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *