Duet


Duet Klaudii i Arka rozpoczynał mój cudowny tydzień zdjęciowy, jaki spędzałam z Klaudią. Zaczęłyśmy więc mocnym uderzeniem, inny charakterem zdjęć, niż dotychczas tworzyłyśmy. Od dawna myślałyśmy, by wykonać takie zdjęcia, długo szukałyśmy odpowiedniego modela, który spełniłby naszą wizję tych zdjęć, na szczęście, po dodaniu ogłoszenia na moim fan pejdżu, zgłosił się do nas genialny Arek. Idealnie wpasował się w nasz pomysł :) Do ostatniej chwili przeżywałam, czy wszystko napewno wyjdzie z godnie z planem, oczywiście okazało się, że nie musiałam - wszyscy idealnie się spisali! Przy sesji pomagała nam wizażystka Karolina oraz stylistka Kasia. Kasia naprawdę świetnie dobrała stylizacje do tematu sesji, choć na początku trochę marudziłam, Kasia cierpliwie dobrała wszystko tak, by było perfekcyjnie! Cieszę się, że trafiam na tak świetnych ludzi. Świetnych i cierpliwych, to się ceni! :D Udało nam się zrobić również małą serię zdjęć na boisku, a wszystko dzięki Arkowi oraz jego urokowi osobistemu, który zadziałał na panią dyrektor! :D Sumując - wspaniale spędzony czas, cieszę się, że to ja byłam fotografem wykonującym tą sesję! :)



Pozowali: Klaudia Wielguszewska & Arkadiusz Rogoziński
Stylizacja: Katarzyna Kryszk
Wizaż: Karolina Czarnecka
Foto: Katarzyna Banaszek

Komentarze

  1. uwielbiam Tą sesję i Ciebie, Kasiu! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zdjecia są niesamowite!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klaudia jest zdecydowanie jedną z najlepszych twoich modelek, jak zawsze spisała się świetnie, a do tego ten model.. niebo <3 Szczególnie 10 zdjęcie, bajka!

    OdpowiedzUsuń
  4. napisać genialnie to za mało !

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tu dużo mówić...modele świetnie zagrali, Pani fotograf wykazała profesjonalizm i pasję - idealna sesja :) podziwiam każdą pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdjęcie jest cudowne po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam! 7 zdjęcie jest bajeczne :)! Kocham Twoje sesje, wolę te z tancerzami(ponieważ sama jestem tancerką, może dlatego ;p), ale ta stanowi wyjątek. Podoba mi się tak jak te z tańcem. Tu modele nie wykonują żadnych trudnych póz, jeté itp, ale jest w tej sesji coś magicznego. Pozdrawiam :* NAPRAWDĘ CUDOWNIE :*!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajecznie! Jestem pełna podziwu!:) Najbardziej spodobało mi się zdjęcie 7. Ogólnie uważam zdjęcia z tancerzami za najlepsze ( pewnie dlatego, że sama jestem tancerką ;p), jednak powyższe można równać z poziomem tych związanych z tańcem. Brak mi słów. Pomimo tego, że modele nie wykonują żadnych trudnych póz, skoków, jak np. szpagatowe jeté, w tych zdjęciach jest jakaś magia. Pozdrawiam :* Cudowne ujęcia tak trzymaj Pani Katarzyno :))))))))))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *