Night session


Nocna sesja.. nigdy nie sądziłam, że podejmę się czegoś takiego. Dlaczego? Bo jestem zbyt wielkim tchórzem, który wszystko przeżywa i o wszystko martwi się na zapas, który często boi się próbować czegoś nowego. Fotografia mnie przełamuje :) Postanowiłam jednak spróbować wykonać taką serię nocnych zdjęć. Na początku miała pozować tylko Klaudia. Nagle wpadłyśmy na pomysł, by wciągnąć do tej sesji naszego Pawła! Opierał się na początku, ale ostatecznie się zgodził. Na szczęście! Nie wyobrażam sobie tych zdjęć, tych chwil bez niego! :) Był dopełnieniem tego, co chciałyśmy wspólnie z Klaudią stworzyć! Sesję robiliśmy przed 1 w nocy na moście świętokrzyskim, który jest tak cudnie oświetlony! Kiedy rozmawiałyśmy o nocnej sesji od razu wpadło mi do głowy, by zrobić tą serię właśnie tam. To była dobra decyzja, oświetlenie nam sprzyjało, idealnie wręcz. Choć wiem, że tym zdjęciom jeszcze wiele brakuje do ideału, to cieszę się, że podjęłam to zadanie, przełamałam swoje lęki. Klaudia i Paweł wspierali mnie bardzo, pozowali wytrwale mimo tego nocnego upału. Było dużo śmiechu, kiedy próbowali patrzeć sobie w oczy, ta pozytywna energia bardzo dobrze wpływała na mój nastrój i nastawienie do tych zdjęć. Naprawdę, zawsze to powtarzam, ale dla mnie na sesjach liczy się przede wszystkim atmosfera, jaką stwarza ekipa. A moja ekipa z nocnej sesji stworzyła mi idealne pole do walki.. nad samą sobą :) Dziękuję Wam :*


Pozowali: Klaudia Wielguszewska & Paweł Cisak
Foto: Katarzyna Banaszek

Komentarze

  1. Wspaniałe są te zdjęcia ,mnie już od dawna chodzi po głowie nocna sesja,tylko muszę znaleźć odpowiednie miejsce .

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie sobie poradziłaś. Ja jednak nie poddałabym się takiemu wyzwaniu przynajmniej teraz,bo jeszcze długa droga przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  3. te zdjęcia są niesamowite, wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *