Fashion


Podczas pobytu Klaudii zrobiłyśmy sporo sesji, które naprawdę mnie zadowoliły, jednak na sesji fashion, przy której pomagali nam najlepszy Tomek i wspaniała Daria, czułam się najlepiej :) Mimo, że klimaty fashion są mi bardzo odległe i nie są dla mnie numerem jeden w fotografii, którą kocham tworzyć, to jednak na tej sesji czułam się najlepiej, rozluźniona, udało mi się odpędzić złe myśli i uczucia. Wszystko dzięki tej genialnej ekipie, przy której mogłam wyluzować i uśmiechać się, mimo złych chwil, które wtedy towarzyszyły mojemu życiu.
Pomysł na nasze zdjęcia wyglądał zupełnie inaczej. Mieliśmy małe komplikacje z włosami, na których właśnie opierał się cały zamysł sesji, ale udało nam się z tego wyjść, dzięki talentowi Tomka :) Nawet nie wiece, jak bardzo jestem dumna, że mam w swojej ekipie tak wspaniałego fryzjera, jak Tomek! Ma fachową rękę, jest jedyną osobą, u której sama śmiało się strzygę, u której nigdy nie mam żadnych obaw, tylko jemu ufam! :D Daria również dobrała świetnie makijaż do naszej sesji, kolor powieki Klaudii prezentował się cudownie! O Klaudii nie ma co mówić - wiadomo, że dała z siebie milion procent i spisała się genialnie, już nie pierwszy (i nie ostatni) raz :)
Jestem szczęśliwa, że mam u boku tak genialnych ludzi :) Dziękuję Wam!



Komentarze

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *